پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی را درباره انگیزه عامل تیراندازی مرگبار اوهایو آغاز کرده است.

احتمال شیطان‌پرست بودن عامل تیراندازی اوهایو

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اف بی آی، پلیس فدرال آمریکا از روز سه شنبه تحقیقاتی را درباره انگیزه‌های قاتل تیراندازی مرگبار شهر دیتون در ایالت اوهایو آغاز کرده است.

تاد ویکرهام، مامور ویژه این تحقیقات اعلام کرد اف بی‌ آی به تحقیقات مربوط به یافتن انگیزه کانر بتس پیوسته است. او گفت ایدئولوژی‌ای که عامل این تیراندازی ممکن است تحت تاثیر آن باشد و کسانی که به او کمک کرده‌اند و چرا چنین جنایتی صورت گرفته، مورد تحقیق قرار می‌گیرند. ویکرهام افزود: هنوز به هیچ نتیجه‌ای درباره انگیزه عامل جنایت دیتون و داشتن همدست یا همدستانی در این حادثه دست نیافته‌ایم.

به گفته این مامور ویژه تحقیقات، تیراندازی روز یکشنبه در اوهایو به فاصله چند ساعت از تیراندازی مرگبار در ال پاسو ایالت تگزاس به وقوع پیوست و ۲۲ کشته و ده‌ها زخمی برجا گذاشت. پلیس می‌گوید به شواهدی مبنی بر انگیزه گرفتن عامل تیراندازی دیتون از حادثه ال پاسو در دست نیست. ویکرهام تاکید کرد: بسیار مهم است که این تحقیقات به درستی پیش رود. جامعه و کشور ما مستحق شنیدن پاسخی درباره علت این حادثه است.

ریچارد بیل، رئیس پلیس شهر دیتون نیز گفت عامل این تیراندازی سابقه تمایل به خشونت و تیراندازی جمعی دارد. او گفت اف بی آی بر روی انگیزه این فرد تمرکز خواهد داشت و دفتر او جنبه جنایی حادثه را بررسی خواهد کرد. عامل این جنایت در کمتر از یک دقیقه جان نه نفر را گرفت و ده‌ها تن را زخمی کرد.

همچنین نشریه نیوزویک گزارش داد یک حساب توئیتری را که متعلق به عامل تیراندازی دیتون بوده، مسدود کرده است. در این حساب توئیتری پست‌هایی با محتوای شیطان پرستانه وجود داشته که می‌تواند حاکی از گرایش این فرد باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.