قزوین_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دعوت به دین و اقامه نماز باید از شاخص های خبرنگاری باشد.

دعوت به دین و اقامه نماز از شاخص های خبرنگاری باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، چهاردهمین همایش بسیج و اصحاب رسانه با حضور جمعی از اهالی رسانه و مدیران مسئول در مجتمع فرهنگی طلائیه قزوین برگزار شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این همایش اظهار داشت: خبرنگاری شغل انبیاء و قرآنی است و می تواند در جامعه امیدآفرینی داشته باشد.

وی افزود: جهان در حال حاضر به سمت گشایش پیش می رود و این به معنی امیدآفرینی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین حضرت زینب (س) را اسوه صبر و استقامت عنوان کرد و ادامه داد: این حضرت در مسیر طولانی نجف و کربلا و دمشق نقش مهم و سنگینی را ایفا کرد و با سخنرانی در مجلس یزید، او را تحقیر کرد.

آیت الله عابدینی با اشاره به ویژگی های خبرنگار و اهل قلم ادامه داد: خبرنگار باید آزاده باشد و با حریت و آزادگی می تواند بزرگ منش باشد و خبرنگار باید در نزد خداوند متعال احساس مسئولیت کند و در انجام وظیفه خود قدم بردارد.

وی در بخش دیگری به شاخصه های خبرنگاری پرداخت و تصریح کرد: دعوت به دین و اقامه نماز باید از شاخص های خبرنگاری باشد و خبرنگار برای عاقبت به خیری باید با امام حسین و شهدای کربلا و مقاومت اسلامی پیمان ببندد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: خبرنگاران قزوین دارای حریت و آزادگی بالایی هستند و امیدواریم تمام فعالان رسانه حامی خون پاک شهدا باشند.

گفتنی است در این نشست جمعی از خبرنگاران و مدیران مسئول روزنامه ها، نشریات و رسانه های برخط حضور داشتند.

تقدیر از خبرنگاران فعال از جمله برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.