ظهر امروز همزمان با روز خبرنگار تحریریه قدس آنلاین میزبان احسان اصولی عضو شورای شهر اسلامی مشهد بود

سرعت عمل قدس آنلاین بالاست

احسان اصولی عضو شورای شهر مشهد در جریان این بازدید که از بخش های مختلف قدس آنلاین انجام شد ضمن تبریک روز خبرنگار اقدامات این سایت خبری تحلیلی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به نظر من قدس آنلاین یکی از آن مراجعی است که در فضای مجازی در همین مدت کوتاه خوش درخشیده است.

وی افزود: متاسفانه این روزها به کرات و در وسعت بالا شاهد انتشار اخبار بدون منبع و سند را در فضای مجازی هستیم که قدس آنلاین از این نظر که اخبار صحیحی را منتشر می کند می تواند خیلی تعیین کننده باشد و افکار عمومی را تحت تاثیر قرار بدهد.

وی ادامه داد: این سایت خبری تحلیلی یکی از آن سایتهایی است که در فضای مجازی برای من در انعکاس و انتشار اخبار صریح، صحیح و معتبر بدون هیچ گونه موضع ای یک مرجع محسوب می شود. چیزی که در دنیای امروز خبر حرف اصلی را می زند سرعت عمل است که باید از این نظر به دوستان رسانه قدس آنلاین تبریک گفت.

اصولی در پاسخ به این سئوال که رسانه ها در فضای مجازی تا چه اندازه در اقناع مخاطب موفق باشند افزود: هر اندازه خبر موثق تر و خطای درج اخبار در سایتهای مختلف خبری کمتر باشد و رسالت خبرنگار که همانا درج اخبار صحیح است بهتر و بیشتر اتفاق بیفتد می تواند در ذهن مردم نسبت به فضای مجازی اعتبار و اعتماد ایجاد کند که این اعتبار باعث می شود مخاطب از این فضا و سایت به عنوان یک مرجع استفاده کند.


انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.