۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 666267

اصفهان- ۱۰ هزار صنعت فعال استان حاصل یک شبه در اصفهان نیستند، بلکه اصفهان سرریز بیکاران مناطق مجاور شده است که این امر باعث به وجود آمدن آلاینده های متفاوت در این استان شده است.

محیط زیست از صنعت جا مانده است

به گزارش قدس آنلاین-مدیرکل محیط حفاظت زیست استان اصفهان گفت: توجهیات اخلاقانه، منفعت طلبانه و زیبایی شناسانه از اهداف اصلی محیط زیست است، اما متأسفانه محیط زیست از صنعت جامانده است.

ایرج حشمتی با بیان اینکه در استان اصفهان بیش از ۱۰ هزار صنعت فعال وجود دارد که با جمعیتی بالغ بر ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دارای ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار منطقه محیط زیستی است، افزود: ۱۰ هزار صنعت فعال استان حاصل یک شبه در اصفهان نیستند، بلکه اصفهان سرریز بیکاران مناطق مجاور شده است که این امر باعث به وجود آمدن آلاینده های متفاوت در این استان شده است.

وی با بیان اینکه وقتی برای نمونه در استان اصفهان ۱۰ هزار صنعت مشغول فعالیت است، در این شرایط محیط زیست چگونه حرکتی برای حفظ محیط از آلاینده ها می‌کند،خاطرنشان کرد: توجیهات اخلاقی، منفعت طلبانه و زیبایی شناسانه از اهداف اصلی محیط زیست است، اما متأسفانه محیط زیست از صنعت جامانده و صنعت با حرکتی جِتی توانسته بر محیط زیست حرکت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.