زنجان-فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اگر لیست بدهند در عرض ۷۲ ساعت می توانیم زنجان را از وجود معتادان پاک کنیم.

طی ۷۲ ساعت زنجان را از وجود معتادان پاک می کنیم

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین: سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان  در نشست خبری روز چهارشنبه  بر ضرورت فرهنگ سازی در حوزه رانندگی تاکید کرد و گفت: رانندگی صحیح و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی موجب می شود هیچ راننده ای جریمه نشود.

سردار جهانبخش  با اشاره به اینکه سال گذشته  ۱۲ نفرتنها  در اتوبان ۲۲ بهمن کشته شده‌اند، افزود: ۹۰ درصد فوتی‌های رانندگی از نبستن کمربند ایمنی ناشی می‌شود.

 وی به کاهش ۵ درصد جرایم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این زمینه رسانه‌ها نیز می‌توانند با ورود خود نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در استان زنجان نزاع و درگیری آمار بالایی دارد و عمده آن مربوط به اختلافات خانوادگی است،

وی با اشاره به اینکه اصلاح سبک زندگی نیاز امروز جامعه است، ادامه داد: اشرافی گری در جامعه مشکلاتی را رقم زده که اگر حل نشود مشکلاتی بیشتری ایجاد می شود.

 سردار جهانبخش در ارتباط با بحث جمع‌آوری معتادان نیز گفت: اگر لیست بدهند در عرض ۷۲ ساعت می توانیم زنجان را از وجود معتادان پاک کنیم.

 جهانبخش با تاکید بر اینکه امسال در بیشترموارد شاهد  شاهد کاهش جرایم بودیم اما جرایم مالی فضای مجازی افزایش یافته است اظهارداشت: جرایم اخلاقی فضای مجازی نیز ۲۴ درصد کاهش یافته که نشان از ارتقای بلوغ اجتماعی دارد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.