در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به خراسان رضوی، سه پروژه صنعتی و تولیدی با ظرفیت اشتغال ۱۹۴ نفر در شهرک صنعتی چناران به بهره‌برداری رسید.

واحدهای تولیدی و صنعتی چناران با حضور جهانگیری افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری؛ معاون اول رئیس جمهور که به منظور انجام سفری دو روزه صبح امروز وارد مشهد شد، در نخستین برنامه کاری‌اش، سه پروژه صنعتی و تولیدی را در شهرک صنعتی چناران افتتاح کرد.

کارخانه تولیدی زرین فرم که با سرمایه‌گذاری ارزی ۶ میلیون و یکصد هزار یورو و در قالب سه خط تولیدی فعال و ظرفیت تولید ۳۵ تا ۴۳ هزار عدد در هر ساعت و اشتغال ۶۶ نفر یکی از پروژه‌های افتتاحی به شمار می‌رود.

پروژه خط تولید نوشیدنی در بسته‌بندی قوطی و شیشه گروه تولیدی عالیس هم با ۲ خط فعال و ظرفیت تولید ۲۸ هزار بطری و ۴۸ هزار قوطی در ساعت با حضور اسحاق جهانگیری به بهره برداری رسید. برای اجرای این پروژه، ۱۵ میلیون و ۱۶۴ هزار یورو سرمایه گذاری انجام گرفته که برای ۱۰۸ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.  

خط تولید دی اکسید شرکت بهار رز چناران سومین پروژه ای بود که صبح امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور در شهرک صنعتی چناران به بهره برداری رسید. در این واحد صنعتی گاز کربنیک مورد نیاز جهت استفاده در صنعت نوشیدنی با خلوص ۹۹.۹۹۷ درصد تولید می شود. برای اجرای این پروژه یک میلیون و ۷۲۵ هزار یورو سرمایه گذاری انجام شده است.

واحد تولیدی گاوداری شیری در شهرستان چناران افتتاح شد

همچنین معاون اول رئیس جمهور در جریان سفر به خراسان رضوی یک واحد تولیدی گاوداری شیری با ظرفیت ۱۰۰۰ راس را به بهره برداری رساند.
در این واحد تولیدی که با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی راه اندازی شده برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر دوروزه خود به خراسان رضوی  ضمن افتتاح پنج پروژه اقتصادی و عمرانی عصر امروز در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان شرکت خواهد کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.