خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، متن پیام دکتر محمدعلی شجاعی به این شرح است؛

بسمه تعالی

روز خبرنگار در ایران به واسطه ی شهادت شهیدی نام گذاری شد که حتی هنگام شهادتش به امیر خطیر اطلاع رسانی مشغول بود.

از این رو هم نام و یاد شهید و هم خبرنگار، با پیوندی حکمت آموز عجین شده است .

در کنار نام شهید صارمی، یاد شهید میثم امانی ، خبرنگار شهید خراسان شمالی را هم گرامی داشته و روز خبرنگار را به شما طلایه داران آگاهی و دانائی تبریک گفته و از تلاش ها و کوشش های خستگی ناپذیر شما در اطلاع رسانی جهت توسعه و ایجاد روحیه همگرایی  مسئولان و ظرفیت های مدیریتی استان  که در طول دوران خدمت اینجانب صورت گرفته ، تقدیر می کنم.

توجه به خبرنگاران و رسانه ها را برای شتاب بخشی و جهش توسعه خراسان شمالی لازم می دانم و از همه مسوولان خراسان شمالی می خواهم برای توسعه فضای رسانه ای متناسب با وظایفی که دارند؛ برای از میان برداشتن مشکلات این قشر زحمتکش تلاش خود را داشته باشند.

حضور دوشادوش خبرنگاران در تعطیلات ایام عید باستانی در کنار مسوولان برای انعکاس میزان خسارت های وارده سیل بر این استان مصداق حضور همیشگی این عزیزان در عرصه اطلاع رسانی بود که امیدوارم فضای اطلاع رسانی همچنان تداوم داشته باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از رهنمودهای  مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی  خامنه ای (مدظله العالی) و سیاستهای دولت تدبیر و امید در عرصه کار و تلاش موفق و مؤید باشید.         

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.