همدان-امروز به مناسبت فرارسیدن روز ۱۷ مرداد پاسداشت جایگاه شامخ و والای قلم خبرنگاران؛ نمایندگان رسانه‌های جمعی استان همدان بر مزار شهدای استان حاضر و با یادگاران زنده ۸ سال دفاع مقدس تجدید میعاد کردند.

تجدید میثاق جمعی از اهالی رسانه همدان با شهدا
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در این مراسم که  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و کارشناسان این اداره‌کل همراهی می‌کردند، نمایندگان رسانه‌های جمعی استان همدان با اهدای گل به مزار شهدا، فاتحه‌ای نثار روح والا و پاکان حافظان حریم کشور و مدافعان حرم از تجاوز کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم دراین مراسم گفت:هم دین بزرگی بر کردن شهدا داریم و آن هم حفاظت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و حضور بر مزار شهدا برای تجدید میثاق با آنان و ارسال این پیام است که رسالت خطیر آنان در حفاظت و حراست از نظام اسلامی که آنها برای خون دادند روی زمین نخواهد ماند.
احمدرضا احسانی دربخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: از امروز سال جدید کاری در تقویم خبرنگاران نقش می‌بندد و آنها همچنان یک سال سخت کاری دیگر را برای اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر پیش رو دارند.
انتهای پیام/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.