خراسان شمالی- در آستانه فرا رسیدن ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، سرپرست شهرداری بجنورد، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی و معاونت اجتماعی مرزبانی استان و جمعی ازهمکاران در دفتر سرپرستی روزنامه قدس حضور یافتند.

حضور مسئولان خراسان شمالی در سرپرستی روزنامه قدس
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرپرست روزنامه قدس در خراسان شمالی ضمن تبریک روزخبرنگار گفت: رسانه ها نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت جامعه دارند .
ملک محمد علیزاده افزود: خبرنگاران با کمترین دستمزدها و دریافتی ها همیشه با توان بالا در امر اطلاع رسانی تلاش کرده اند.
وی به مشکلات رسانه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال جاری بسیاری از مسائل مالی اعم از گران شدن کاغذ باعث شد تا تعدادی از رسانه‌های مکتوب محلی استان تعطیل شوند.
وی به نقش خبرنگاران در توسعه هر جامعه افزود: رسانه ها بستری برای توسعه بوده زیرا با انعکاس مشکلات زمینه‌ساز سرعت دادن به حل آنها هستند.
سرپرست شهرداری بجنورد نیز گفت: امروزه رسانه ها و خبرنگاران مهمترین رکن جامعه هستند.
مهندس مهدی خاکشور افزود: رسانه ها در بین مردم جایگاه ارزشمند و خوبی دارند و همیشه با روحیه بالا در امر اطلاع رسانی تلاش کرده اند که بسیار ارزشمند است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه رسانه ها از چند بعد، محور توسعه هستند گفت: اطلاع رسانی یکی از ارکان اصلی توسعه هر استان است.
محمدی افزود: در سیل و اخیر شاهد تلاش بی وقفه این عزیزان در پوشش و انعکاس اخبار بوده ایم‌.
وی از تلاش های همه رسانه ها بخصوص روزنامه قدس در رفع دغدغه ها و انعکاس اخبار و اطلاع رسانی به مردم تشکر کرد و نگاه بی طرفانه و منصفانه این روزنامه را مورد تقدیر قرار داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.