استاندار خراسان رضوی گفت: دولت در این دوره بسیار به شورای پنجم و شهرداری مشهد کمک کرد که تهاتر ۴۴۰۰ میلیارد تومان بدهی از جمله آن‌هاست.

۴۴۰۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری مشهد تهاتر شد
به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط 4 قطار شهری مشهد که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: وجود امام‌رضا(ع) بزرگترین سرمایه معنوی استان است و به همین دلیل باید بهترین استان باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه اختلاف سیاسی و درگیری و نزاع، شایسته امام رضا(ع) و این استان نیست گفت: همه ارکان و بخش‌های استان برای همدلی و هم‌افزایی با یکدیگر تعامل دارند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: به برکت امام‌رضا(ع) و با حمایت‌های دولت نیت کردیم برای شیفتگان این امام همام کار کنیم. باید در جهتی حرکت کنیم که این شهر و استان را نمونه کشوری کنیم.

وی افزود: هر طرح ناکامی که از اول انقلاب و یا هر ایده موفقی که به هردلیلی اجرایی نشده، آمادگی داریم با تعامل و همراهی بخش‌های مختلف در استان به عنوان پایلوت اجرا کنیم.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دولت در این دوره بسیار به شورای پنجم و شهرداری کمک کرد که تهاتر 4400 میلیارد تومان بدهی از جمله آن‌هاست.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.