نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص بودجه و صرف هزینه ها باید ارکان اجرایی نظام به گونه ای عمل کنند که اقشار ضعیف و محروم جامعه از بین نروند.

دولت در تخصیص و صرف بودجه مراقب اقشار ضعیف و محروم باشد

حسین مقصودی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: دولت به دلیل شرایط محدود بودجه ای در تخصیص آنها اولویت بندی کند.

وی تصریح کرد: در تخصیص بودجه و صرف هزینه ها باید ارکان اجرایی نظام به گونه ای عمل کنند که اقشار ضعیف و محروم جامعه از بین نروند.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: دولت در شرایط فعلی باید به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان ، حاشیه شهر مشهد، آب استان خراسان رضوی و بویژه شهر مشهد و ارائه خدمات زیربنایی برای توسعه اشتغال و رونق تولید  توجه ویژه ای داشته باشد.

مقصودی بیان داشت: همچنین مرزهای خراسان رضوی که ۱۶ درصد از مرزهای خشکی کشور را تشکیل می دهند،موضوع اساسی دیگری است که دولت نباید از آن غفلت کند زیرا بسیاری از مرزهای این استان در حال حاضر  با مشکلات متعددی مواجه هستند و در سال گذشته دولت  تنها ۴.۵ میلیارد تومان برای مرزهای خراسان رضوی رضوی اختصاص داده بود.        

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین دولت در سال گذشته بودجه زیارت را به استان های زیارتی پرداخت نکرد که انتظار می رود امسال این موضوع را جبران کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.