عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در موضوع چشمه پونه مدیریت شهری دخالت چندانی ندارد و آستان قدس رضوی، مجموعه ذکریا و شرکت توس گستر در این موضوع سهیم هستند.

مدیریت شهری در موضوع چشمه پونه دخالت چندانی ندارد

محمد هادی مهدی نیا در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: موضوع اراضی چشمه‌پونه واقع در بولوار نماز یک موضوع بین سازمانی است.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، مجموعه ذکریا و شرکت توس گستر در این موضوع سهیم هستند. از طرفی درتعیین تکلیف  این اراضی ، آستان قدس رضوی بیشترین نقش  را بر عهده دارد و سابقه سکونت آن در این منطقه به قبل از طرح تفصیلی این اراضی بر می گردد.

مهدی نیا بیان داشت: از طرفی چون زمین های اطراف اراضی چشمه پونه خالی است مساله آن بیشتر خودنمایی می کند، در حالی که مشابه این اراضی و اینکه افرادی سکونت پیدا کرده و حق و حقوقات مالک را پرداخت نکرده و حتی متصرف شده اند،در اراضی شمال شهر بسیار زیاد است اما چون به صورت پیوسته در کنار هم قرار دارند جلب توجه نمی کنند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: انتظار می رود در این موضوع هم حقوق افرادی که در این منطقه سکونت دارند که غالبا اقشار ضعیفی هستند و به صورت روستا و بدمسکنی سکونت دارند و هم حقوق مالک این اراضی که آستان قدس رضوی است حفظ گردد.

مهدی نیا با بیان اینکه در موضوع چشمه پونه مدیریت شهری دخالت چندانی ندارد، اظهار داشت: مدیریت شهری وظیفه تامین زیرساخت ها همچون بلوار نماز  را داشته است و سایر موضوعات مرتبط با این مساله بر اساس توافق بین آستان قدس رضوی، طرح ذکریا و برخی مجموعه های دیگر دخیل در این ماجرا می باشد که مدیریت شهری از هرگونه اتفاق  رو به جلو در این مساله  استقبال می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.