کاهش دمای هوا در روزهای پایانی این هفته در بیشتر نقاط خراسان رضوی و بارشهای رگباری باران در روزهای میانی هفته به ویژه در شمال غرب استان پیش بینی شده است.

روند کاهش دمای هوا در خراسان رضوی تداوم دارد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس  مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوا در مناطق مختلف خراسان رضوی طی امروز و فردا بین دو تا چهار درجه افزایش می یابد اما از روز دوشنبه در تمامی مناطق خراسان رضوی شاهد روند کاهشی دما تا پایان هفته خواهیم بود.

یحیی قاینی پور گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۳۴ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز دو درجه افزایش دارد و در روز یکشنبه به ۳۶ درجه می رسد.

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه روند کاهشی دما در خراسان رضوی آغاز می شود و تا پایان هفته کنونی ادامه خواهد داشت به طوری که بیشینه دمای هوا در مشهد طی روزهای پایانی هفته به ۲۸ درجه خواهد رسید.

رئیس  مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر یکشنبه این هفته شاهد افزایش ابر در استان خراسان رضوی هستیم که پیامد آن بارشهای رگباری و پراکنده باران در روزهای دوشنبه و سه شنبه به ویژه در روز سه شنبه در نیمه شمالی و غربی استان است.

قاینی پور افزود: وزش باد به نسبت شدید تا شدید به ویژه در نیمه شرقی و جنوبی استان خراسان رضوی تا پایان این هفته تداوم دارد.

وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای  ۱۱ درجه سلسیوس و خلیل آباد با بیشینه دمای هوای  ۳۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

او اضافه کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستانهای تایباد و خواف با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.