خراسان شمالی- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ساخت مجتمع گاوداری ۱۰ هزار راسی در این شهرستان بزودی آغاز می‌شود که تحول اساسی در بخش دامپروری خواهد بود.

مجتمع گاوداری ۱۰ هزار راسی در شیروان ساخته می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی، عبدالرضا عزیزی در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: با ساخت این مجتمع، روزانه فقط ۱۲۰ تن شیر تولید خواهد شد که برای آن مصرف ۲۱ هزار تن یونجه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های بالایی در حوزه دامداری و کشاورزی دارد گفت: با ساخت این مجتمع علاوه بر اشتغالزایی بالا، شاهد توسعه و رونق شهرستان خواهیم بود.

عزیزی با اشاره به اقدامات خوب دولت تدبیر و امید در روستاها و امکانات فراهم شده برای آنان افزود: با توجه به خدمات صورت گرفته شاهد مهاجرت معکوس به روستاها هستیم که با پی گیری های انجام شده تا پایان شهریورماه سال جاری، ۹۰ درصد روستاهای شیروان زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اینک از ۶۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان، ۴۸۰ کیلومتر آن آسفالت شده و راه روستای اسطرخی شیروان به اسفراین وصل شده است که به تازگی دستور احداث پل برای آن داده شده است.

عزیزی از اختصاص ۱۸ میلیارد ریال برای شهرداری شیروان خبر داد و افزود: از این میزان ۱۲ میلیارد ریال اعتبار از محل معاونت عمرانی استانداری برای رودخانه چایلق و ۶ میلیارد ریال برای رودخانه اترک وشیرکوه شیروان از محل اعتبارات بحران است که متاسفانه تاکنون شهرداری شیروان برای اخذ این اعتبارات هیچ گونه اقدامی انجام نداده است.

احداث بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی، کلینیک تخصصی ویژه، ماموگرافی، آم آر آی، سی تی اسکن و غیره از دیگر اقدامات حوزه بهداشت این شهرستان بود که به گفته نماینده شیروان در این دولت انجام شده است.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.