همدان-معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۴ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی خود را در طرح کاهش تلفات تزریق کرد، گفت: در مجموع ۷.۸ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، وحید سعیدی با بیان اینکه اجرای طرح‌ کاهش تلفات برق یکی از موضوعات مورد توجه در واحدهای اجرایی است، اظهار کرد: از این طریق به دنبال کاهش میزان انرژی تلف شده خارج از حد استاندارد هستیم.

وی بیان کرد: این اقدام به نفع صنعت برق است که به دنبال استفاده از سرمایه‌های برگشتی در راستای اصلاح شبکه و خدمت به مردم هستیم.

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد توجه طی سال‌های گذشته اصلاح بافت فرسوده شهرستان ملایر است، گفت: توسط مشاور مطالعه‌ای در منطقه‌ای از ملایر صورت گرفته که میزان تلفات بالایی در این شهر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سال گذشته ۳.۸ میلیارد تومان تسهیلات از وجوه اداره شده توانیر در این راستا دریافت شد.

سعیدی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ۴ میلیارد تومان از اعتبارات داخلی خود را در طرح کاهش تلفات تزریق کرد که در مجموع ۷.۸  میلیارد تومان توانستیم در این بخش هزینه کنیم، گفت: تعویض ۵۰ کیلومتر شبکه‌های فرسوده، اصلاح ۷۰۰ دستگاه کنتور معیوب با بیش از ۵۰ درصد خطا، تعویض پایه‌های فرسوده در منطقه و... در این راستا انجام شده است.

وی از اتمام ۹۰ درصد پروژه تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و افزود: امیدواریم امسال دو طرح کاهش تلفات که توسط مشاور در حال انجام است را با تأمین اعتبار و در راستای اصلاح شبکه اجرایی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.