جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رسانه به عنوان امانتدار معنوی انقلاب ، نقش فراگیری در معرفی پیشرفت های نظام دارد که مجموعه موسسه فرهنگی رسانه ای قدس به خوبی این نقش را انجام داده است.

رسانه امانتدار معنوی انقلاب است/قدس از تمام ویژگی های یک رسانه فراگیر برخوردار است

سرهنگ یحیی سالاری، جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)  در بازدید از موسسه فرهنگی رسانه ای قدس و همچنین پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین گفت: قدس از تمام ویژگی های یک رسانه فراگیر  و برجسته برخوردار است.

وی تصریح کرد: این رسانه نقش تاثیرگذاری در موضوع زائران و تسهیل امر زیارت و دیپلماسی قائم آل محمد را برعهده دارد.

سرهنگ سالاری افزود: از موسسه فرهنگی قدس انتظار می رود به شعار رونق تولید که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال انتخاب شده است توجه جدی داشته باشد و از زوایای گوناگون به این موضوع بپردازد و همچنین پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف را به جامعه اطلاع رسانی کند. زیرا رسانه به عنوان امانتدار معنوی انقلاب ، نقش فراگیری در معرفی پیشرفت های نظام دارد که مجموعه موسسه فرهنگی رسانه ای قدس به خوبی این نقش را انجام داده است.       

وی بیان داشت: توجه به ابعاد گوناگون تمدن اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار دارد، باید از سوی موسسه فرهنگی قدس مورد توجه قرار بگیرد، زیرا تمدن اسلامی توانایی پاسخگویی به همه مسائل بشر را دارد.

سرهنگ سالاری افزود: در پایگاه خبری قدس آنلاین  نیز اقدامات ارزنده و خوبی متناسب با نیاز مخاطب در حوزه فضای مجازی و رشد تفکر انقلابی و اسلامی و بویژه سبک زندگی رضوی انجام شده است که انتظار می رود این رویه را با پشتیانی مدیران موسسه رسانه ای قدس با قدرت و قوت ادامه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.