خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از تحویل ۳۰ درصد پرونده‌های سالمندان به مددکاران در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید الهی راد در نشست هم‌اندیشی این نهاد با اصحاب رسانه توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال و پایدارسازی مشاغل را موردتوجه کمیته امداد دانست و اظهار داشت:باید فعالیت‌های مثبت کمیته امداد توسط رسانه‌ها منعکس و اگر نقدی وجود دارد باید گفته شود.

وی در ادامه ساخت مسکن برای مددجویان خسارت‌دیده از سیل را جزو اولویت‌های این نهاد عنوان کرد و گفت: ساخت مسکن مددجویان زیر نظر بنیاد مسکن انجام است و برای اساس ضوابط فنی کار انجام می‌شود.

الهی راد افزود: فعالیت‌های حمایتی و معیشتی کمیته امداد از امور مهم است که ناچاریم آن را ادامه دهیم.

وی توانمندسازی را دیگر راهبرد کمیته امداد عنوان کرد و افزود: اعتمادسازی و مشارکت مردمی از دیگر اهداف سال ۹۸ این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی توجه ویژه به نیازهای معیشتی، استقرار نظام شناسایی نیازمندان و داشتن نقشه از فقر در استان، استقرار نظام نیازسنجی خدمات، مردمی کردن امداد و واگذاری امور و برون‌سپاری را ۵ رویکرد مهم این نهاد در سال جاری عنوان کرد.

الهی راد در در خصوص طرح قربانگاه توسط کمیته امداد نیز گفت: ترویج قربانی گوسفند برای نیازمندان باید تقویت شود که در این راستا امسال طرح قربانگاه را جاری کردیم و سعی کردیم قربانی‌های حاجیان را به این سمت هدایت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.