علی عطشانی، تهیه کننده و کارگردان فیلم «یادم تو را فراموش» به درخواست ناصر محمدخانی برای عدم نمایش این فیلم واکنش نشان دادند.

واکنش کارگردان «یادم تورا فراموش» به درخواست ناصر محمدخانی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایلنا، فیلم سینمایی «یادم تورا فراموش» قرار است تابستان امسال در سینماهای سراسر کشور اکران شود اما ناصر محمدخانی (بازیکن سابق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس) طی نامه‌ای به شورای صنفی نمایش تقاضا کرده بود تا از اکران فیلم یادم تورا فراموش ساخته علی عطشانی جلوگیری شود.

علی عطشان، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم درباره این نامه و تقاضای ناصر محمدخانی گفت: هنوز صحت و سقم این نامه برای من ثابت نشده و آنچه که شنیدم و دیدم همان چیزی است که در رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی منتشر شده و هنوز نامه اصلی ایشان را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: با فرض وجود چنین نامه‌ای نیز باید بگویم که فیلم «یادم تو را فراموش» و داستان آن هیچ ارتباطی به زندگی و ماجراهایی که برای ناصر محمدخانی رخ داده ندارد و تمام شخصیت‌های فیلم کاملا متفاوت هستند. مثلا شخصیت اصلی فیلم ما فرزند ندارد درحالی که ناصر محمدخانی در زندگی واقعی فرزند دارد و کاراکتر اصلی فیلم کاملا متفاوت است و هیچ ارتباطی به زندگی ناصر محمدخانی ندارد.

عطشانی افزود: اینکه هرکدام از مخاطبان بعد از دیدن هر فیلمی بگویند که مثلا بخشی از داستان فیلم شبیه زندگی آنهاست، امری طبیعی است اما اینکه بخواهیم به دلیل بعضی شباهت‌های کوچک خواستار عدم نمایش یک فیلم شویم، درست نبوده و در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست.

عطشانی ادامه داد: برای ما تنها مرجع و نهادی که برای نمایش و اکران یک فیلم یا عدم اکران آن به رسمیت شناخته می‌شود سازمان سینمایی است و تا زمانی که سازمان سینمایی امری را رسمی به ما اعلام نکند، ما به فضاسازی‌های برخی کانال‌های تلگرامی اهمیتی نمی‌دهیم.

عطشانی درباره برنامه اکران این فیلم گفت: تلاش داریم تا پایان تابستان فیلم «یادم تو را فراموش» را اکران کنیم و پخش آن با شرکت رسانه‌ فیلم‌سازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی است.

این فیلم با بازی حسین یاری، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی و مازیار فلاحی ساخته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.