فرماندار شهرستان طرقبه شاندیزگفت: امکانات مسکن مهر شاندیز بسیار پایین و ضعیف است ، از طرفی ۵۰۰ شرکت تعاونی مسکن از نقاط مختلف کشور در این شهرستان فعالیت می کنند.

امکانات مسکن مهر شاندیز بسیار ضعیف است/اجازه ساخت مسکن در زمین های زراعی را نخواهیم داد

سید حسن حسینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت:  در حالی که ۲۳۰۰  خانوار در مسکن مهر شاندیز سکونت داده شده اند، اما خدمات حداقلی برای آنها برنامه ریزی شده است، به طوری که این خانواده ها با مشکلات نظیر کمبود فضای پارکینگ، مشکلات آموزشی،آب، خدمات درمانی ، خدمات شهری و خدمات روبنایی مواجه هستند.

حسینی با بیان اینکه در پروژه های مسکن مهر برنامه ریزی مناسبی برای شرایط زندگی صورت نگرفته است، افزود: صرف وجود یک مسکن برای زندگی در یک منطقه کافی نیست و باید حداقل شرایط برای آن فراهم باشد.

وی بیان داشت: از طرفی در شهرستان طرقبه شاندیز در حدود  ۵۰۰ شرکت تعاونی مسکن از نقاط مختلف کشور فعالیت می کنند و زمین هایی را خریداری و حتی به اعضا تعاونی نیز قول داده اند که به انها مسکن تحویل خواهندداد  در صورتی که برخی از زمین هایی که توسط این تعاونی ها خریداری شده است در زمین های زراعی است و این زمین ها به هیچ وجه از حیث قانون مجوز ساخت مسکونی را ندارند و فرمانداری طرقبه شاندیز به هیچ وجه اجازه این کار را به افراد سود جو نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.