فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز گفت: اراده قوی در این شهرستان برای برخورد با متخلفین و کسانی که قوانین را نقض کنند، شکل گرفته است.

با متخلفان و رودخانه خواری برخورد قاطع صورت خواهد گرفت

سید حسن حسینی در گفتگو با قدس آنلاین  اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت پذیرش جمعیت مسکونی بیشتر از این  را ندارد و برای سرریز جمعیت مناطق دیگر تعریف نشده است.

وی با بیان اینکه این شهرستان  یک منطقه تفرجگاهی است که باید در خدمت گردشگری باشد، افزود: این شهرستان در حالی که طبق آمار ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد ، اما تنها در چند ساعت از شبانه روزاین جمعیت وجود دارد و در سایر ساعات شبانه روز  بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر در این شهرستان تردد می کنند.

حسینی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۷رودخانه است که جزو سرمایه های ملی محسوب می شود و باید حراست لازم از آنها صورت بگیرد ، اظهار داشت: از طرفی در سال های گذشته برخی سودجویان  شامل رستوران داران و برخی کشاورزان  به حریم روخانه ها تجاوز کرده اند و تصرفاتی را انجام داده اند که باحضورپایگاه  آب منطقه ای در شهرستان ، سعی داریم با این گونه موارد که به صورت بی رحمانه تصرفات را انجام می دهند برخورد جدی تری داشته باشیم .

وی افزود: اراده قوی در شهرستان برای برخورد با متخلفین و کسانی که قوانین را نقض کنند شکل گرفته است و با قدرت نیز ادامه خواهد داشت،  به طوری که اجرای آرائ در حال حاضر  بسیار خوب و بی نظیر است.     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.