نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس بابیان اینکه برخی مسئولین کاری برای مردم نکرده و فقط جیب خود را پر کردند، گفت: دردناک است که مسئولی در جمهوری اسلامی فرزند و خانواده دوتابعیتی دارد.

برخی مسئولان فقط جیب خود را پر کردند/ خصوصی سازی به کشور ظلم کرد

به گزارش قدس آنلاین ، هاجر چنارانی شامگاه جمعه در حاشیه یادواره شهدای مدافع حرم نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هیچ وقت عرصه را خالی نکرده ایم و  مردم نیشابور پرچم ولایت‌مداران و شهید پروران را بالا نگه داشته است و ما تربیت یافتگان مکتب ولایت هستیم و اعتقاد داریم که باید دین خود را به انقلاب ادا کنیم.


وی افزود: امروز ما نظام را با خون شهدا بیمه کرده ایم و باید به چشمه جوشان قوانین جمهوری اسلامی ایران راه پیدا کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز متاسفانه پدیده نفوذ را در انقلاب اسلامی شاهد هستیم و تاکنون تکه تکه کشور را حفظ کردیم و خط خود را به کشورهای اسلامی بردیم و ما از هویت اسلامی خود دفاع می کنیم.

وی ابراز کرد: دردناک است که مسئولی در جمهوری اسلامی است اما فرزند و خانواده آن دوتابعیتی است خیلی قوانین باید اصلاح شود و خیلی قوانین باید نوشته شود و ما شاهد بودیم که برخی مسئولین کاری برای مردم نکردند و فقط جیب خود را پر کردند.

نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز نمی شود که تمام اطلاعات و پول ها در دست مسئولی باشد که فرزند و خانواده آن دو تابعیتی باشد و این را نمی توانیم بپذیریم و در این مملکت کسی باید سمت و پستی بگیرد که در ۸ سال دفاع مقدس در این مملکت بودند.

وی اظهار کرد: امروز بسیاری از دکترها و پرفسورهایی که در جمهوری اسلامی ایران هستند در کدام دانشگاه های جهان فارغ التحصیل شدند؟ ما ۸ سال جنگ داشتیم و این دکترها و پروفسورها نبودند و بعد از اخذ مدارک خود به اسم روشنفکران ، داعیه داران و سردمداران به کشور بازگشتند و در راس مملکت قرار گرفتند.

چنارانی خاطرنشان کرد: جالب است که امروز بسیاری از آنان بعنوان هیئت های علمی دانشگاه ها هستند و در آمارها نشان می دهد که فرزندان ۸۰ هزار عضو هیئت علمی دانشگاه ها بخش اعظمی از کنکور را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: پیشنهاد معاون قوه قضاییه مبنی بر استعفای مسئولانی که فرزندان و خانواده های آنان خارج از کشور هستند باید به مطالبه مردم  تبدیل شود.

نماینده نیشابور و فیروزه و در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرکت قطعات خودروسازی ایران متاسفانه بعد از حضور آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور به خاندان مهدی مونسان واگذار شد و در راس آنان عبدالحسین فریدون که موسس و مدیرعامل قرار دارد.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۴۳ مجوز به خراسان رضوی داده شد و از ۵ شرکت ، یک شرکت به نیشابور داده شد و قبل از عید امسال متاسفانه با لابی ها این کارخانه را از نیشابور به قم انتقال دادند و درآنجا مستقر کردند و ۲۰۰ نفر را قبل از عید اخراج کردند.این شرکت زمانی ارزش میلیاردی داشت ولی متاسفانه هم اکنون در حال رایزنی برای اعلام ورشکستگی این شرکت هستند و می گویند مواد اولیه نمی رسد.

چنارانی گفت: ساخت کارخانه قطعه سازی برای خودرو هدیه ای در سال ۴۳ به نیشابور بود ولی در حال فشار بر روی این شرکت هستند و فقط یکسری مدیران آن را تغییر می دهند تا دهان منتقدان بسته شود و خصوصی سازی ظلم های زیادی به کشور کرده است.
 
وی عنوان کرد: متاسفانه ۸۷ درصد نفرات برتر کنکور سراسری امسال در مدارس پولی درس خوانده اند و ۱۳ درصد در مدارس نمونه دولتی بودند و نفرات برتر هیچ کدام در مدارس دولتی درس نخوانده اند پولداران روز به روز پیشرفت می کنند و قشر پایین بی سواد تر از گذشته می شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.