کهگیلویه وبویر احمد-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تخت های دیالیز استان در آینده نزدیک به ۲۰ تخت خبر داد.

افزایش تخت‌های دیالیز در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش قدس آنلاین،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تخت های دیالیز استان در آینده نزدیک به ۲۰ تخت خبر داد.

‌دکتر غلامعباس سبز در آیین راه اندازی دو تخت دیالیز جدید در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: با توجه به افزایش بیماران دیالیزی در سطح استان و بخصوص در شهر یاسوج و کمبود تخت های دیالیز با پیگیری های مکرر کار آماده سازی برای راه اندازی بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید جلیل با ظرفیت ۶ تخت را در دست اقدام داریم.

وی اظهار کرد: دو تخت به تعداد تخت های فعال بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی یاسوج که پیش از این ۱۱ تخت فعال داشت، اضافه شد که در حال حاضر تعداد ۱۳ تخت فعال در این مرکز درمانی وجود دارد و آماده خدمت رسانی به بیماران دیالیزی است‌.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در راستای خدمات رسانی هرچه بیشتر به بیماران تحت درمان این استان ۲دستگاه دیالیز و ۲ تخت بستری به مجموع تخت های بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اضافه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.