اکبر صادقی معتقد است بستن بازوبند کاپیتانی برایش اهمیت زیادی ندارد و مهم موفقیت تیمش است.

فرقی نمی‌کند بازوبند را من ببندم یا رحمتی
به گزارش قدس آنلاین ؛  اکبر صادقی کاپیتان جدید شهرخودرو ، درباره شرایط پیش فصل این تیم گفت: فکر می‌کنم کادر فنی بیشتر دوست داشت این اردو در خارج از کشور برگزار شود. بازی‌های دوستانه ما بیشتر در زمین‌های تمرینی برگزار شد که کیفیت لازم را نداشت. البته کیفیت بازی‌های دوستانه خوب بود و نظم خوبی در تمرینات ما حاکم بود.
وی افزود: تیم ما پارسال نتایج خوبی گرفت و اگر بیشتر تمرکز داشتیم و در بازی‌های رفت و برگشت برابر پرسپولیس و سپاهان شانس داشتیم، می‌توانستیم رتبه بهتری را هم کسب کنیم. البته آسیایی شدن فوتبال مشهد برای نختسین بار افتخار بزرگی بود. باید نسبت به هفته‌های نخست فصل پیش نتایج بهتری بگیریم زیرا مردم از ما توقع دارند زیرا با شهرخودروی آسیایی طرف هستند.
کاپیتان شهرخودرو درباره اضافه شدن سروش رفیعی و مهدی رحمتی به این تیم گفت: چه مهدی رحمتی، چه سروش رفیعی و چه بازیکنان دیگر که به تیم اضافه شدند، جدا از تجربه و بار فنی که به تیم اضافه می‌کنند، شخصیت تیم را هم بالاتر می‌برند. این دو بازیکن وظیفه بیشتر و سخت‌تری نسبت به حضورشان در پرسپولیس و استقلال دارند زیرا مردم مشهد از آن‌ها توقع دارند. در تیم ما فرقی بین بازیکنان وجود ندارد و همه دوست و رفیق هستند. هواداران شهرخودرو هم آن‌ها را دوست دارند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. من و سایر بازیکنان نیز هم‌قسم شده‌ایم تا به آن‌ها کمک کنیم و نتایج درخشان‌تری نسبت به پارسال بگیریم.
صادقی درباره قرعه پدیده در لیگ نوزدهم گفت: تیم ما جزو تیم‌های مدعی است و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید در هر دیدار محکم بازی کنیم زیرا پرسپولیس و تراکتور و استقلال برای ما فرقی ندارد و باید بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. فکر می‌کنم پارسال در بعضی از مواقع حق ما خورده شد و باید سعی کنیم بهتر از سال گذشته باشیم.
او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اینکه بازوبند کاپیتانی جلوتر از مهدی رحمتی، به او رسید، گفت: این چیزها برای بازیکنان ما فرقی ندارد مهم نیست. این مسائل اهمیت زیادی نه برای من دارد و نه برای سایر بازیکنان مانند مهدی رحمتی، حسین مرادمند و یا امین قاسمی‌نژاد. مشکلی در این خصوص نداریم و همه با هم رفیق هستیم و یحیی گل‌محمدی هم مانند پدر بالای سر ما است. امیدوارم هر کسی بازوبند را می‌بندد برای تیم مثمر ثمر باشد و تیم را برای رسیدن به هدف بالایش کمک کند.
منبع : ایسنا
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.