یزد - رییس حوزه هنری یزد گفت: تبیین منشور مهم و سرنوشت‌ساز «گام دوم انقلاب» و حرکت در جهت تحقق آن یک وظیفه و رسالت مهم است.

تبیین «گام دوم انقلاب» و حرکت در جهت تحقق آن یک رسالت مهم است

به گزارش قدس آنلاین  به نقل ازروابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سلسله نشست‌های اندیشه‌ ورزی با عنوان «والعصر» با هدف تبیین «گام دوم انقلاب» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوالقاسمی از کارشناسان برجسته حوزه قرآن و عترت و تعدادی از روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی، هنرمندان و پژوهشگران در سالن اجتماعات شهید بهشتی یزد آغاز به کار کرد.

رییس حوزه هنری یزد در این مراسم با اشاره به صدور بیانیه «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب، تبیین این منشور مهم و سرنوشت‌ساز و حرکت در راستای تحقق آن را یک وظیفه و رسالت مهم دانست.

محمدصادق کوچک‌زاده اظهارداشت: باید به شکل‌های مختلف در گردهمایی‌ها و نشست‌های اندیشه‌ورزی با بهره‌گیری از نظر و دیدگاه اندیشمندان، صاحب‌نظران و کارشناسان این حوزه به تبیین و تحلیل این بیانیه بپردازیم.

وی با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب، هدفمند و پیوسته برای برگزاری این نشست‌ها افزود: سلسله نشست‌های والعصر با هدف ارائه تبیین‌ها و تحلیل‌های گوناگون پیرامون این بیانیه از نیمه مرداد در حوزه هنری یزد آغاز شده که امیدواریم با حضور روحانیون، طلاب، فعالان فرهنگی، هنرمندان، نویسندگان، شاعران و علاقه‌مندان برگزار شود و تداوم داشته باشد.

کوچک‌زاده با بیان اینکه این نشست‌ها به صورت ارائه مباحث تخصصی همراه با گفت‌وگو برگزار می‌شود گفت: در این سلسله نشست‌ها با نگاه به آینده از منظرهای دینی، آخرالزمانی، علمی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی مباحث کاربردی و روزآمد طرح و بررسی می‌شود.

دومین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی «والعصر» دوشنبه‌ ۲۸ مرداد ساعت ۱۸ در نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزاری خواهد شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.