مسعود ریگی قراردادش با استقلال را در هیئت فوتبال ثبت کرد. او حالا رسماً بازیکن استقلال است. هرچند که پیش از این هم بود اما بعد از عقد رسمی قرارداد است که با قطعیت می‌توان گفت ریگی استقلالی شده است.

برای تیم ملی به استقلال پیوستم

قدس آنلاین: بازی‌های خوب در تیم شهرخودرو او را به یکی از گزینه‌های مهم در نقل وانتقالات لیگ نوزدهم بدل ساخت و باشگاه استقلال نیز بی‌آنکه معطل کند، برای به خدمت گرفتن این بازیکن با ظرفیت اقدام کرد. ریگی سرشار از انگیزه است. این وضعیت را می‌توان از لحن گفتارش بعد از عقد رسمی قرارداد با استقلال کاملاً متوجه شد. ریگی می‌خواهد بازیکن متفاوتی باشد. او حتی تیم ملی را هم هدف قرار داده است.

*سرانجام قراردادت را به طور رسمی با استقلال منعقد کردی. چه حسی داری؟

در این مدت تمرینات منظمی با استقلال پشت سرگذاشتم و کاملاً آماده حضور در ترکیب هستم. درباره عقد قرارداد هم باید بگویم که خوشحالم رسماً بازیکن استقلال شدم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است و هر بازیکنی در ایران آرزو دارد برای چنین تیمی بازی کند. من وقتی برای نخستین بار پیشنهاد استقلال رسید خیلی جدی روی آن فکر کردم و تصمیم گرفتم نخستین نفری باشم که با استقلال قرار داد می‌بندم که همین کار را کردم. دیروز هم در هیئت فوتبال به این قرارداد جنبه رسمی بخشیدیم. امیدوارم شایسته این اعتماد باشم و بتوانم برای استقلال بازی‌های خوبی انجام دهم.

*تو در ۲۸ سالگی به نظر می‌رسد به اوج پختگی رسیدی که مربیان استقلال این گونه روی بازی کردنت در ترکیب اصلی حساب کرده‌اند.

در پدیده به تجربیات خوبی رسیدم. آنجا ما بازی‌های سختی را پشت سرمی‌گذاشتیم و تیم خوبی داشتیم. پدیده فصل پیش یکی از مدعیان قهرمانی بود و این نشان می‌دهد که چه تیم قابل احترامی داشتیم. من آماده ام که در هر شرایطی برای استقلال بازی کنم. تجربه اش را دارم و در بازی‌های تدارکاتی نیز به آمادگی و هماهنگی رسیدم. جَو استقلال خیلی خوب است. تیم نسبتاً جوانی داریم که اغلب بازیکنانش تجربه بازی در استقلال را ندارند. می‌خواهیم دست به دست هم بدهیم و این تیم را پس از سال‌ها قهرمان کنیم هرچند که می‌دانیم کار سختی است.

*قهرمانی در لیگ نوزدهم برای استقلال که ۱۵ بازیکنش را از دست داده دشوار نیست؟

این تغییرات بی‌گمان نیاز به زمان دارد تا جبران شود. همان طورکه گفتم بازیکنان جدیدی به استقلال ملحق شده‌اند اما حُسن کار ما این بوده که تمرینات را خیلی زود شروع کردیم. وقتی تیمی کارش را سریع آغاز می‌کند به لحاظ ذهنی هم آمادگی بیشتری در قیاس با دیگر تیم‌ها دارد. البته شرایط مسابقه فرق می‌کند اما ما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و با وجود این همه تغییرات برای قهرمانی وارد لیگ شویم. هواداران از ما انتظارهای زیادی دارند. باید بدانیم پیراهن چه تیمی را پوشیدهایم. استقلال تیم بزرگی است که باید همیشه مدعی قهرمانی باشد.

*تو در پستی بازی می‌کنی که استقلال بزرگان زیادی در آن داشته است. فکر می‌کنی توان کافی برای رساندن خودت به این نام‌ها را داری؟

من برای خودم این طور هدفگذاری کردم که با همه وجود برای استقلال بازی کنم. وقتی بازیکنی کم نگذارد بی‌گمان عملکردش بهتر می‌شود. همان طور که گفتید استقلال بزرگان زیادی داشته است. بازیکنانی که همگی ملی پوش بودند اما محض اطلاع شما باید بگویم که من هم برای ملی پوش شدن به استقلال پیوسته‌ام. می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم چون خیلی از هم پست‌های قبلی من که همگی بازیکنان قابل احترامی هم بوده‌اند در تیم ملی بازی می‌کردند. امیدوارم بتوانم جای آن‌ها را به خوبی پر کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.