مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی از فعال بودن ۷۰ پایگاه این مجموعه در شب و روز عید سعید قربان خبر داد.

۷۰ پایگاه کمیته امداد خراسان رضوی در شب و روز عید قربان فعال است

به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌الله آسوده  اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با استقرار ۷۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات، آمادگی دارد تا کمک‌های مردمی را در قالب گوشت قربانی و یا وجوه نقدی جمع‌آوری کرده و در میان نیازمندان توزیع کند.

وی افزود: در روز عید سعید قربان ۱۳ پایگاه مشهد که بیشتر آن‌ها در اطراف حرم مطهر هستند به‌همراه پایگاه‌هایی که در دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و کشتارگاه‌های شهرستان‌ها از اذان مغرب شب عید قربان تا پایان روز، آماده جمع‌آوری قربانی‌ها و هدایای مردمی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار خانوار تحت حمایت خدمات این نهاد انقلابی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، امیدواریم در اهدای نذورات و قربانی نیکوکاران به کمیته امداد امام خمینی(ره) همه خانواده‌های مددجو از میانگین یک کیلوگرم گوشت گرم بهره‌مند شوند و برای تحقق این امر نیاز به ۱۰ هزار راس گوسفند است و برای تامین این تعداد دام مشارکت ۲۰ میلیارد تومانی نیکوکاران طلبیده می‌شود.

آسوده ضمن اشاره به وضعیت سخت اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت و اینکه سهم هر شهروند نیکوکار نسبت به تامین گوشت برای نیازمندان چقدر است؟ تصریح کرد: هر فرد نیکوکار می‌تواند حداقل از یک کیلوگرم گوشت تا هر مقدار که تمایل دارد در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از روشهای مختلف می‌توانند نذورات خود را به کمیته امداد اهدا کنند، تاکید کرد: خیران نیک‌اندیش علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، مراکز نیکوکاری و کشتارگاه‌ها می‌توانند جهت اهدای کمک‌های نقدی با شماره‌گیری کد: # ۷ * ۳ * ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت: ۱۱۱۱ – ۹۹۵۱ – ۹۹۱۸ – ۶۰۳۷ با شناسه ۳۸۷۳۱ اقدام کنند؛ همچنین شماره تلفن چهار رقمی ۳۱۲۸ جهت ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر مردم نیکوکار استان، آماده پاسخگویی به مردم است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.