معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد از اجرایی شدن تمهیدات شهری برپایی دعای عرفه در محدوده حرم منور رضوی خبر داد.

تمهیدات شهری برگزاری دعای عرفه در محدوده حرم رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، خلیل‌الله کاظمی اظهار داشت: با توجه به حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برای شرکت در دعای عرفه ۶ پارکینگ بزرگ پایانه مسافربری امام رضا(ع)، میدان شهدا، هفده شهریور، بولوار شهید کامیاب، خیابان دانشگاه و چهارراه خسروی آماده خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران است.

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد بیان کرد: طرح ترافیکی ویژه روز عرفه نیز از امروز ساعت ۱۳ اجرا خواهد شد.

کاظمی گفت: در صورت تکمیل ظرفیت پارکینگ‌های یاد شده، چهار مسیر ورودی منتهی به حرم مطهر به روی خودروهای شخصی به جز اتوبوس، تاکسی و خودروهای خدماتی مسدود می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زائران و مجاوران می‌توانند از خط یک و دو قطارشهری و خط یک و ۳ بی. آر. تی و سایر خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی استفاده کنند. قابل توجه زائران و مجاوران اینکه طرح ترافیک هسته مرکزی شهر فردا دوشنبه روز عید قربان همانند روزهای عادی از ساعت ۷ الی ۲۳ اجرا خواهد شد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.