خوزستان_ خبرنگاران اهواز در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از شرکت فرآوری نگین املاح دریایی خوزستان (نمک دریایی دلفین) دیدن کردند.

تولیدکنندگان نیازمند قوانین حمایتی هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ عبدالحمید حرمتی مدیر عامل کارخانه نمک دریایی خوراکی کشور در روز ملی صنایع کوچک؛ ظرفیت اسمی این کارخانه ۲۲ هزار تن و خط تولید آن ۵۰هزتر تن در سال است؛ خاطر نشان کرد: در حال حاضر از این ظرفیت همگام با رشد بازار استفاده می شود و تا ۶ ماه آینده به ظرفیت اسمی نیز می رسیم.
وی درباره وضعیت این کارخانه گفت: ۳ ماه پیش با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد ۶ماه زمان برای راه افتادن شبکه توزیع نیاز است و امروز به دلیل تعمیر و نگهداری کار متوقف است.
وی اشتغالزایی این واحد تولیدی را ۳۰ نفر اعلام کرد و بیان داشت: با اتمام ظرفیت تولید این میزان به ۱۰۰ نفر به طور مستقیم می رسد.
حرمتی گفت: واقعیت امر آن است که که عدم اجرای صحیح قوانین تولید  و وجود قوانینی که تولید کننده  را از تولید باز می دارد یا دلسرد میکند از جمله مشکلات اصلی تولیدکنندگان است. گفت: دادن یک دوره تنفس به منظور تقویت بخش خصوصی  کار درستی است چرا که با نرح مالیات ۲۵ درصد هیچ صنعتی دوام نمی آورد.
این مسئول ادامه داد: کارخانجات ما نیز باید به دانش مسلح باشند؛ خیلی از آنها ماشین آلات بروزی ندارند.
در کنار آن استانهای دیگر در زمانی که خوزستان درگیر جنگ بوده ظرفیت های محلی خود را یافته اند و ما باید مطابق استاندارهای جهانی پیش رویم.
همچنین در بازدید خط تولید از شرکت صنایع غذایی تک نان جنوب، در این واحد تولیدی ۱۹۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار هستند و ظرفیت تولید این واحد نیز روزانه حدود ۵۰ تن انواع محصولات است.
محصولات گرم نان لواش، تست، گاتا گردویی، برلینر، کروسان و محصولات سرد از جمله بسکویت هایی پذیرایی، دلاتو (کوکی، پاندا و مولتی گرین)، پتی بور و بسکویت هایی سکه ای تولید می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.