خراسان شمالی- معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم که در این شرایط عزم مدیریت استان با همراهی رسانه ها باید توسعه باشد.

عزم مدیریت استان با همراهی رسانه ها، باید توسعه باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی بیگ زاده در بازدید از دفتر سرپرستی روزنامه قدس در استان به مناسبت روز خبرنگار، با بیان اینکه، بنده دولت را به معنای حاکمیت می دانم اظهار داشت: همه در کنار یکدیگر به دنبال خدمت بی منت به مردم هستیم که این بسیار با ارزش است.

وی افزود: در مدت زمان دکتر شجاعی در استان تا کنون ۵۰ مسئول کشوری به استان سفر داشته اند و همچنین وی با ۳۶ مسئول کشوری در پایتخت جلسه برگزار کرده که هدف از برگزاری این جلسات و سفرها بالا بردن سرعت توسعه در استان است.

وی گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان ۲۰ هزار میلیارد تومان تفاهم نامه بخش خصوصی امضا و اعتبارات خوبی برای انجام پروژه های دولتی مصوب شد که انعکاس این رویدادها از سوی رسانه ها موجب امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

بیگ زاده ادامه داد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان تا کنون ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و ابلاغ شده است و تمامی این اقدامات دولت در فضایی است که برخی به دنبال ناامید کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن دولت هستند که بنده تاکید دارم تمامی اقدامات باید به درستی به مردم اطلاع رسانی شود.

سرپرست روزنامه قدس در خراسان شمالی نیز رسانه ها را نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت جامعه دانست و گفت: اطلاع رسانی یکی از ارکان اصلی توسعه هر استان است.

ملک محمد علیزاده با بیان اینکه نشریات نیازمند حمایت هستند افزود: خبرنگاران با کمترین دستمزدها و دریافتی ها همیشه با توان بالا در امر اطلاع رسانی تلاش کرده اند.

وی ادامه داد: روزنامه قدس همواره سعی کرده پیگیری مشکلات مردم را یکی از اولویت های خود قرار دهد و همیشه نگاه منصفانه ای داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.