۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
کد خبر: 666642

البرز- این روزها مسئولان ارشد استان و برخی نمایندگان چنان با ادبیاتی ویژه از آمدن دوباره سایپا به کرج و انجام بازی های خانگی این تیم در این شهر پس از رایزنی های مستمر سخن می گویند که گویی قرار است با آمدن این تیم بدون تماشاگر صنعتی تنها مشکل باقیمانده ورزش استان البرز حل شود.

مشکل ورزش البرز بازگشت سایپا نیست

به گزارش قدس آنلاین، عده ای از مسئولان در تلاش هستند تا  موضوع آمدن سایپا را به عنوان یک اتفاق ویژه برای البرز توصیف کنند اما واقعیت اینست که مشکل ورزش این استان فقدان یک تیم لیگ برتری نیست و اگر کمی با دقت نظاره شود ده ها کمبود و نارسایی در زیرساخت های ورزش استان را مشاهده خواهید کرد که می شود با پیگیری و تلاش مسئولان از برخی آن ها گره گشایی کرد.

سالن ۶ هزار نفری این استان به عنوان تنها پروژه ملی ورزشی البرز آنقدر روندی کند در احداث خود به واسطه جذب قطره چکانی اعتبارات دارد که در سفر اخیر وزیر ورزش گلایه واعتراض او را به دنبال داشت و لذا اگر می خواهیم کاری ماندگار وخارق العاده برای ورزش البرز انجام دهیم باید این پروژه را به سرانجام برسانیم.

برای استانی که دو تیم ثبت شده قانونی متعلق به خود در لیگ یک و دو کشور دارد واز قضا جایگاهی مردمی هم پیدا کرده اند  وچشم انتظار حمایت و پشتیبانی اند آمدن سایپا اگر ضرری نداشته باشد در شرایط فعلی نفعی هم ندارد.

خیلی به دنبال شکافتن مشکلات و بیان تلخی های حال حاضر ورزش البرز نیستیم  اما از مسئولان می خواهیم آمدن سایپا به کرج که سابقه دو بار بی احترامی به البرزی ها در طی یک دهه گذشته را در کارنامه دارد به  عنوان یک اتفاق کم نظیر و بی بدیل تفسیر نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.