ایلام- محمد کریمیان گفت: در برخی از حوزه های درمانی با مشکل مواجهه هستیم و بیماران برا ی مداوا به خارج استان می روند که نشان از ضعف زنجیره درمان در استان است که باید این نقص برطرف شود.

زنجیره درمان در ایلام بایدکامل باشد

به گزارش قدس آنلاین، وی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به اینکه در دوره مدیریت بنده در دانشگاه علوم پزشکی از هیچ خبرنگار و رسانه ای شکایت نشده است، افزود: اگر این اتفاق افتاده است تمامی شکایت ها را پس می گیریم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه از انتقادهای سازنده و منصفانه خبرنگاران استقبال می کنیم و نقدهای رسانه ها را صمیمانه پاس می داریم، یادآور شد: حوزه گسترده خدمات دانشگاه علوم پزشکی در حوزه درمان و بهداشت موجب شده تا همواره در معرض قضاوت باشیم.

کریمیان گفت: در حال رایزنی های برای تصحیح آمار جهت استقرار دستگاه پرتو درمانی در استان  ایلام هستیم.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با یکی از بانک ها عامل برای استقرار یک دستگاه سنگ شکن کلیه، اظهار داشت: امیدواریم به زودی شاهد این اتفاق مثبت در استان باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به کمپین ملی فشار خون در سطح استان اشاره و تأکید کرد: تمام تلاش خود را برای رضایت مندی مردم استان در جهت بهبود سلامت به کار می بریم.

کریمیان روند کامل نظام ارجاع را در پورسه درمان مفید دانست و افزود: کاهش هزینه های بیماران در نظام ارجاع به خوبی قابل لمس است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی نیز در حاشیه این نشست گفت: بزرگترین مشکلی که در حوزه سلامت گریبانگیر استان بوده عدم وجود دستگاه های مدرن پزشکی مانند دستگاه پرتو درمانی، انژوگرافی در مرکز استان و ... است.

بالاوندی با اشاره به اینکه بزودی و در آیند نزدیک شاهد اولین عمل جراحی قلب باز در استان خواهیم بود، اظهار داشت: اسکن هسته ای یکی از مطالبات بحق مردم است که با مشارکت بخش تعاونی ها به زودی راه اندازی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.