مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت:با ساخت ۶هزار واحد ، پروژه مسکن مهر در استان خراسان رضوی امسال به پایان می رسد.

اتمام پروژه  مسکن مهر در خراسان رضوی معطل ساخت  ۶هزار واحد/ امسال قطعا پروژه  مسکن مهر در خراسان رضوی به پایان خواهد رسید

محمد رضا اخوان عبداللهیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در سال جاری در حوزه مسکن در استان خراسان رضوی ، اولویت بر اتمام پروژه مسکن مهر است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر تاکنون در این استان تحویل متقاضیان داده شده است،  تصریح کرد: پروژه مسکن مهر در استان خراسان رضوی برای  ۱۲۰ هزار و ۶۰۱ واحد برنامه ریزی شده است و امسال مسکن مهر در حوزه قرار دادهایی که مرتبط با انبوه سازان است در شهرهای بالای ۲۵هزار نفر به پایان خواهد رسید.

اخوان عبداللهیان افزود: بیشترین دغدغه در مورد پایان مسکن مهر در استان خراسان رضوی در شهر گلبهار است که بیشتر در حوزه تعاونی ها مسائلی وجود دارد که با سیاست های تشویقی که در حوزه تسهیلات تعریف شده است امیدواریم آنها نیز امسال به پایان برسند .

وی بیان داشت:  با تاکیدی که وزیر راه و شهرسازی و همچنین استاندار خراسان رضوی مبنی بر پایان مسکن مهر در سال جاری دارند، در حدود ۱۶هزار واحد مسکن مهر در استان خراسان رضوی فاقد متقاضی وجود دارد که از طریق واگذاری به نهاد های حمایتی و سیاست های دیگر در حال خارج کردن انها از مسکن مهربویژه واحد هایی که در مرحله فوندانسیون هستند، می باشیم. به عبارتی تمرکز ما بر ساخت   ۶هزار واحد مسکن مهر در استان  تا پایان سال جاری است تا این پروژه  امسال در استان به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سوال که قول پایان پروژه مسکن مهردر سال گذشته نیز ارائه شد، بیان داشت: دلیل این موضوع وجود پیچیدگی های گسترده در مسکن مهر در موضوع هایی نظیر قیمت تمام شده ، آورده های متقاضیان ،مسائل حقوقی ، عدم مدیریت لازم تعاونی ها و انبوه سازان بود که برخی چالش ها را ایجاد کرد. اما امسال قول خواهیم داد که  تا پایان سال جاری قطعا واحد های مسکن مهری که در استان دارای متقاضی هستند به پایان خواهد رسید. اگرچه ممکن است در حوزه خدمات روبنایی همچنان مسائلی در این پروژه ها وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.