معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ویژه‌ برنامه‎های جشن عید قربان در حرم مطهر امام رضا(ع) را اعلام کرد.

برگزاری جشن روز عید قربان در رواق امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد  گفت: همزمان با روز عید قربان و آغاز دهه ولایت جشن‎های با شکوهی با حضور عموم زائران در حرم ملائک پاسبان رضوی برگزار می‏‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: ویژه برنامه جشن شب عید قربان شامگاه یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد و مداحی سیدحجت بحرالعلوم در صحن جامع رضوی برگزاری‌شد.
وی گفت: جشن روز عید قربان در رواق امام خمینی(ره) از ساعت 11 تا 12:30 با حضور خادمان امام هشتم(ع) و همچنین زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی، مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اجرای گروه تواشیح از برنامه‌های این مراسم است.
به گفته شریعتی‎نژاد مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر نیز از برنامه‎های عید قربان برای زائران غیرایرانی است.
وی گفت: افزون بر برنامه‎های محوری که در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود، مراسم سخنرانی و جشن عید قربان ویژه بانوان نیز در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که قبل و بعد از نماز ظهر و نماز مغرب برگزار می‎شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.