استاندار خراسان رضوی گفت: با هدف بهبود عملکردها، تمامی برنامه‌های خراسان رضوی در بوته نقد و بررسی خبرنگاران قرار می‌گیرد.

تمامی برنامه‌های خراسان‌رضوی در بوته نقد و بررسی خبرنگاران قرار می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین ، علیرضا رزم حسینی ‌‌در مراسم جشن روز خبرنگار در خراسان رضوی در محل مجتمع آیه‌های مشهدمقدس اظهار داشت: قلم دارای جایگاه و ارزش بالایی است و خداوند متعال در قرآن کریم به قلم قسم یاد کرده و این مهم بیانگر جایگاه رفیع نوشتن است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: خبرنگاران باید به وحدت و همبستگی در میان مسئولان ضریب بدهند به ویژه در شرایط فعلی که با هجمه روبرو هستیم؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه باید این اصل را به صورت توام با صداقت و صحت دنبال کنند.

رزم حسینی عنوان کرد: از سوی دیگر انتظار ما از اصحاب رسانه این است که با نقد منصفانه، عملکرد مسئولان را مورد بررسی قرار دهند و آن را زیر ذره‌بین قرار دهند؛ نقد و بررسی منصفانه را باید با افترا و تهمت مورد تفکیک قرار داد.

وی با اشاره به جایگاه مطلوب خراسان رضوی از نظر تعداد و کیفیت رسانه‌های فعال و خبرنگاران گفت: از این نظر خراسان رضوی در رتبه دوم کشور قرار دارد و از سوی دیگر وجود مفاخر ارزشمند در تاریخ استان خراسان رضوی، زمینه را برای گسترش فرهنگ و قلم فراهم کرده است.

استاندار خراسان رضوی بر ضرورت اصل پاسخگویی از سوی مسئولان خراسان رضوی در قبال اصحاب رسانه تاکید و عنوان کرد: مطالبات باید از مسیر قانونی و صحیح دنبال شود و از سوی دیگر باید گفت‌وگو و اقناع از سوی مسئولان در دستور کار قرار گیرد.

رزم حسینی ادامه داد: در مواجه با کسانی که به دنبال احقاق حق خود هستند نباید برخورد قهری داشته باشیم و باید روش‌های اقناعی را در دستور کار قرار دهیم؛ از این رو تمامی برنامه‌های استان خراسان رضوی باید در معرض نقد و بررسی خبرنگاران باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.