رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار گفت: شرایط فعلی زمان مساعد و مناسبی برای مذاکره نیست زیرا گام‌های نهایی مبارزه را برداشته‌ایم و باید قدم‌های آخر را نیز استوار برداریم.

 زمان  مناسبی برای مذاکره نیست/گام نهایی مبارزه با دشمنان را باید با اقتدار برداشت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام مهدی طائب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت رقیه(س) مشهدمقدس اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی هیچ نداشتیم اما امروز و پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد هستیم که در موقعیت فعلی قرار داریم و به مرز اسرائیل نیز رسیده‌ایم.
رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار بیان کرد: امروز مرحله نهایی مبارزه فرارسیده و باید مصمم در این مسیر گام برداریم؛ وضعیت امروز ما مانند وضعیت جنگ صدر اسلام است که در آن مالک اشتر به چادر معاویه رسیده بود.
طائب عنوان کرد: در ماجرای برجام شاهد بودیم که بار دیگر بدعهدی غرب و در راس آنها آمریکا ثابت شد اما ما به عهد خود وفا کردیم؛ بنابراین در جریان خروج گام به گام از برجام باید این مسئله تبیین و روشن شود.
وی افزود: پس از این ماجراها شاهد بودیم که پهپاد آمریکایی و کشتی انگلیسی توقیف شد و این دو فعالیت مهم بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود و طرف‌ها هیچ کاری نتوانستند صورت دهند.
وی خاطرنشان کرد: شرایط فعلی زمان مساعد و مناسبی برای مذاکره نیست زیرا گام‌های نهایی مبارزه را برداشته‌ایم و باید قدم‌های آخر را نیز استوار برداریم.

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.