قشم-معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای خصوصی سازی، سرمایه گذاران مرتبط با خیرین سلامت در اولویت قرار دارند.

بیمارستان خلیج فارس قشم خصوصی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،بیمارستان خلیج فارس قشم با هدف ایجاد گردشگری پزشکی و با رقم سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم درجمع خبرنگاران گفت: برای خصوصی سازی، سرمایه گذاران مرتبط با خیرین سلامت در اولویت قرار دارند.

مرتضی شیخ‌زاده از خیران سلامت استان هرمزگان به عنوان یکی از گزینه‌های واگذاری یاد کرد و ادامه داد: ارائه خدمات پزشکی رایگان به قشر بی بضاعت از اهداف مشترک دو طرف است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان هم اینک به ۳۷ بیمار دیالیزی خدمت ارائه می کند، افزود: موقعیت جغرافیایی و همجواری بیمارستان با فرودگاه بین المللی، سایت بانکرینگ و فعالیت های نفتی و روستای سَلَخ سودآوری سرمایه را تضمین می‌کند و از مولفه‌های تسهیل‌ ورود سرمایه‌گذار به این بخش به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه قرارداد واگذاری بیمارستان آماده شده است، ادامه داد: ایجاد اتاق عمل، آی سی یو و همچنین بخش‌های زنان و زایمان از جمله تعهدات آن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.