خراسان شمالی-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: همه باید تلاش کنیم در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها سفیران خوبی برای معرفی ظرفیت های مختلف خراسان شمالی باشیم.

در جشنواره صدا و سیما سفیران خوبی برای معرفی خراسان شمالی باشیم

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در نشست خبری با محوریت بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها، اظهار داشت: این جشنواره با پیگیری های استاندار و هم افزایی و همدلی دستگاه های اجرایی استان در مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

وی افزود: آیین افتتاحیه جشنواره صدا و سیما با حضور مقامات عالی کشور بیست و پنجم مرداد برگزار می شود و بیست و هفتم مرداد ماه به پایان می رسد.

حیاتی با بیان اینکه در این جشنواره تمامی شهرستان ها تحت پوشش خواهند بود، ادامه داد: به صورت زنده ظرفیت هه شهرستان ها به تصویر کشیده می شود که از نوع خود این فرصتی استثنایی و بی نظیر است.

وی تصریح کرد: خراسان شمالی در مسیر توسعه قرار دارد و اجرای این برنامه ها و احصا ظرفیت ها و به تصویر کشاندن آن بستر ساز توسعه پایدار استان خواهد بود.

رئیس ستاد استانی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها مطرح کرد: تمامی فرمانداران مسئولیت برگزاری این ستاد را در شهرستان ها بر عهده دارند و در هر شهرستان ویژه برنامه خاص داریم.

حیاتی با تاکید بر اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری با شکوه و در شان مردم مهمان نواز خراسان شمالی اندیشیده شده است،تصریح کرد: تمام اماکن اقامتی در اختیار جشنواره هستند و برای بهره مندی حداکثری از این جشنواره،  دستگاه های اجرایی برنامه ریزی دارند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: برخی به برگزاری جشنواره انتقاد داشتند بندهداعتقاد دارم فضا را باید برای انتقاد باز گداشت چرا که انتقاد درست موجب پویایی می شود که خوشبختانه این فضا در استان ایجاد شد.

ولی الله حیاتی افزود: اکنون باید با ایجاد فضای همدلی به میزبانی جشنواره صدا و سیما برویم و تمامی گله مندی ها را کنار گذاشت و با هم افزایی صدای واحدی برای برگزاری این جشنواره از خراسان شمالی شنیده شود.

حیاتی تاکید کرد: از ابتدای عنوان موضوع برگزاری این جشنواره صحبت هایی در مورد اعتبارات آن بود که باید بگویم با توجه به محدودیت ها و تنگناهای اعتباری این جشنواره با نهایت صرفه جویی برگزار می شود و تاکید استاندار بر این موضوع بود.

وی ادامه داد: از ابتدا قرار نبود اعتبار این جشنواره از محل منابع استانی تامین شود. وی افزود: برای این جشنواره ۲ میلیارد تومان اعتبار ملی به صدا و سیمای ملی تخصیص داده می شود و این جشنواره با اعتبارات ملی برگزار خواهد شد.

حیاتی خاطر نشان کرد: رسانه ها که همواره پیشقراولان پیشرفت و توسعه استان بوده اند در این مقوله مهم هم با وحدت و شورآفرینی کنار یکدیگر قرار بگیرند و در فضای وحدت آفرین این جشنواره به بهترین نحو برگزار شود.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی هم گفت : مراسم رسمی افتتاحیه جشنواره ساعت ۱۷ جمعه ۲۵ مرداد و مراسم اختتامیه نیز ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۷ مرداد در محل هتل داریوش برگزار می شود که به طور زنده از شبکه های سراسری پخش می شود.

حمید قربانی جم افزود: این جشنواره در ۶ بخش خبر، رادیو، سیما، پژوهش، فضای مجازی و شعر و موسیقی برگزار می شود.

در ادامه معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی هم اظهار داشت: رسانه های استان اهمیت اخبار این جشنواره را به رسانه های ملی خود برای اینکه اخبار تیتر اول باشد را اعلام کنند.

علی قلیزاده افزود: رسانه ها شناخت اولیه را نسبت به مهمانان داشته باشند تا از فرصت حضورشان و تهیه مصاحبه ها و محتوایی که می تواند صورت گیرد؛ نهایت استفاده را داشته باشیم.

قلیزاده گفت: رسانه ها بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان ها را در راستای توسعه استان خراسان شمالی در نظر بگیرند .  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.