البرز- سرمربی البرزی تیم ملی ووشو بانوان در رده سنی جوانان ضمن اشاره به انتخاب مجدد رئیس هیئت ووشو استان البرز گفت: متأسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که بنیان گذاران و صاحبان اصلی ووشو در البرز مهجور مانده اند.

صاحبان اصلی ووشو در البرز مهجور مانده‌اند

خدیجه زینال زاده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: در جلسه انتخاب رئیس هیئت ووشو که روز یکشنبه گذشته با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و رئیس فدراسیون برگزار شد در حالی نقاط ضعف هیئت را متذکر شدم که بنده و بسیاری از بزرگان هیئت ووشو و حتی دبیر هیئت برای حضور در آن مجمع دعوت نشده بودیم.

وی ضمن گلایه از فضای موجود در ووشو البرز گفت:در این سالها و بنا به دلایلی صاحبان اصلی ووشو رغبتی به حضور در امور مدیریتی این رشته در البرز نداشته اند.

سرمربی تیم ووشوی بانوان البرز با اشاره به موفقیت دختران استان در سطح ملی گفت: اغلب مدال های ووشوی استان توسط دختران کسب شده در حالی که هیئت هیچ گونه حمایتی را نداشته و حتی هزینه های رفت و آمد بازیکنان را پرداخت نکرده است.

زینال زاده گفت: از سال ۹۲ تصمیم گرفتم در شهر خودم مربیگری کنم و ماحصل آن کسب عناوین جهانی توسط دختران البرز و ارتقاء این استان در سطح کشور بود اما شرایط به گونه ای رقم خورده که به شخصه باید دغدغه سالن تمرین را نیز داشته باشم و در مسائل غیرفنی نیز وظایف هیئت را انجام دهم.

وی با بیان اینکه در ورزش قهرمانی باید کار به افراد فنی سپرده شود گفت: کسانی که سال ها خاک این رشته را خورده و بارها آسیب دیده اند باید در امور اجرایی نقش داشته باشند چرا که این افراد دغدغه ورزش را دارند.

سرمربی تیم ووشو بانوان البرز تصریح کرد: بنده تا این لحظه هیچ ابلاغ یا دریافتی از سوی هیئت نداشته ام و می خواهم بدانم درآمدها صرف چه اموری می شود که دختران ووشوکار مجبور هستند با حداقل امکانات به مسابقات کشوری اعزام شوند.

زینال زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ووشوی بانوان گفت: مسابقات آسیایی مالزی از دوشنبه هفته آینده در حالی آغاز می شود که بنده برای نخستین بار به عنوان سرمربی در کنار تیم جوانان حضور دارم و پیش از این مربی چینی این سمت را برعهده داشت.

وی تصریح کرد: تیم ملی از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و تمام تلاش خود را بکار گرفته ایم تا از این مسابقات دشوار با دست پر برگردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.