با قطعی شدن حضور علی نصیریان در فیلم «لامینور» داریوش مهرجویی، این دو سینماگر بعد از ۴۰ سال دوباره با هم همکاری خواهند داشت.

همکاری دوباره علی نصیریان و داریوش مهرجویی پس از 40 سال

به گزارش قدس آنلاین، حضور علی نصیریان در جدیدترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی قطعی شد و به این ترتیب پس از فیلم‌های «گاو»، «پستچی»، «آقای هالو»، «دایره مینا» و «مدرسه‌ای که می‌رفتیم»، این ششمین همکاری این دو هنرمند خواهد بود.

بر این اساس با بسته شدن قرارداد علی نصیریان و حضور این بازیگر پیشکسوت سینما در فیلم تازه داریوش مهرجویی، طلسم چهل‌ساله همکاری نکردن این دو چهره ماندگار سینمای ایران شکسته خواهد شد.

همکاری دوباره علی نصیریان و داریوش مهرجویی پس از 40 سال

علی نصیریان در گفت‌وگویی درباره حضورش در فیلم «لامینور» بیان کرده بود که این پیشنهاد برایش بسیار لذت‌بخش بوده و خوشحال است که بعد از دهه‌ها فعالیت بار دیگر با مهرجویی کار خواهد کرد. او همچنین گفته بود: به نظرم فیلم مهرجویی کار خوبی خواهد شد و شاید یکی از بهترین‌ فیلم‌های اخیر او همین «لامینور» شود.

رضا درمیشیان که پیش‌تر در «سنتوری» دستیاری مهرجویی را برعهده داشته و در «نارنجی‌پوش» و «چه خوبه که برگشتی» به عنوان تهیه‌کننده کنار این کارگردان حضور داشته، اکنون برای بار سوم است که با او همکاری می‌کند و به عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت دارد.

«لامینور» که بیست و ششمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی است، همچنین سومین مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی در فیلمی از این فیلمساز خواهد بود.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلو دوربین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.