مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: ثبت‌نام بیست و سومین دوره آموزشی مهدالرضا(ع) از ۲۷ مردادماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت نام دوره جدید مهدالرضا (ع) از ۲۷ مرداد ماه

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی  اظهار کرد: ثبت‌نام اینترنتی بیست و سومین دوره مهدالرضا(ع) از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: به همت مرکز قرآن کریم هم‌زمان با شروع سال تحصیلی، بیست و سومین دوره آموزش روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی (مهدالرضا علیه‌السلام) ویژه نونهالان مقطع پیش‌دبستانی به‌صورت یک روز در میان و جلسه‌ای دو ساعت در مساجد سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.
میریان عنوان کرد: در این دوره داوطلبان می‌توانند هم‌زمان با ثبت‌نام در طرح رایگان، با انتخاب مؤسسات موردنظر، نونهالان خود را در طرح مشارکتی نیز ثبت‌نام نمایند.
وی افزود: با توجه به حجم عمده مخاطبان، پراکندگی داوطلبان در سراسر کشور و همچنین وجود محاسن بی‌شمار در ثبت‌نام‌های اینترنتی، امسال نیز برای دومین سال پیاپی، بنا داریم این ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی برگزار کنیم.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: پس از کسب تجربه سال گذشته، امسال پس از برگزاری جلسات متعدد با بخش فناوری آستان قدس رضوی و همکاری بخش فاوای سازمان فرهنگی، در تلاش هستیم به بهترین نحو ممکن این بازه زمانی را مدیریت نموده و شرایط آسانی را برای ثبت‌نام متقاضیان مهدالرضا(ع) فراهم کنیم.
میریان با بیان اینکه ثبت‌نام در بیست و سومین دوره مهدالرضا(ع) در شرایط بهتری برگزار می‌شود، افزود: والدین نونهالان متولد ۱/۷/۱۳۹۲ تا ۳۱/۶/۱۳۹۳ می‌توانند با مراجعه به نشانی www.markazquran.razavi.ir و درج اطلاعات لازم نظیر مشخصات شناسنامه‌ای کودک، پدر و مادر و ... در این دوره آموزشی ثبت‌نام نمایند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرعلی کاظم نژاد ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    ممنون ازلطفتون
  • محمد حسین شیخ علی شاهی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    عالی
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
    0 0
    سلام درسرخس ثبت نام از چه تاریخی شروع میشه
  • زهره محمدی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
    0 0
    متاسفانه زمان ثبت نام بسیارمحدودواغلب سایت بسته بود ومن متاسفانه توفیق ثبت نام پسرم سیدامیرمحمدمحمودی رانداشتم که امیدوارم امکان تمدیدباشد.۰۹۱۵۱۱۸۹۸۳۶ کارمنداداره انتظامات حرم مطهررضوی
  • جوان ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    0 1
    ممنون از اینکه ثبت نام اینترنتی شده
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
    0 0
    سلام روزتون بخیر، مهدالرضا واقع در شهرک رجایی، مسجد امام حسن عسگری واقع در شهید معقول فوق العاده فوق العاده کثیف و بوی نامطبوعی می دهد، لطفا رسیدگی کنید مکانهای رو که می ذارید واسه کودکان، اصلاً نور کافی نداره برای یاد گیری، بچه ها بیشتر مریض می شوند تا دانشی یاد بگیرند
  • ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
    0 0
    سلام خسته نباشید مسجد امام حسن عسکری در شهرک شهید رجایی امکانات در حد نور کافی برای بچه ها ندارد میزی ندارد کلاس ساده مثل یک اتاق کم نور است روز اول وارد کلاس شد شوکه شد هیچ تزیینی ندارد از همه مهمتر اینکه نرده کلاس شان کوتاه پشتی تکیه دادن به نرده ها بچه ها از روی پشتی بالا میرن امکان افتادنشون خیلی زیاد خودتون بیان ببینید لطفا رسیدگی کنید با تشکر