گیلان- مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: سال آبی موفقی را پشت سر گذاشته ایم.

سال آبی موفقی را پست سر گذاشته ایم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، وحید خرمی با بیان اینکه سال زراعی ای که به اتمام رسید یکی از بهترین سالهایی است که پشت سر گذاشته ایم گفت : اما این مهم را نباید از یاد ببریم که ما نمی توانیم زیاد از اندوخته آب استان خرج کنیم و در عین حال هم زیاد نمی توانیم آن را نگه داریم و این مهم نشان می دهد که به لحاظ بایسته های پدافند غیرعامل باید در این خصوص بسیار هوشمندانه عمل کنیم.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان ادامه داد: به یاد داریم که زیادی آب پشت سدها سیل را به وجود آورد، همچنین در سال های دور کمبود آب هم همگان را به سختی می انداخت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیم گیری در خصوص اینکه از مهرماه امسال چه مقدار آب را باید پشت سد سفیدرود برای سال آینده نگه داریم خود چالشی است که نیازمند برنامه ریزی دقیق ما در آب منطقه ای گیلان است.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان گفت: ما معتقدیم که سال گذشته را آب منطقه ای گیلان به لطف خدا و با کمک تیم حرفه ای خود و همراهی سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی، سازمان هواشناسی، استانداری گیلان و مدیریت بحران به خوبی مدیریت کرده ایم و فقط در معدود نقاطی، مشکل نبود زیرساخت های لازم برای انتقال آب وجود داشته است.

خرمی تصریح کرد: امیدوارم سال آینده آبی سال نرمالی برای گیلان باشد و از برکات الهی همچنان بهره مند باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.