البرز- فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور چند هفته ای است آغاز شده و لیگ باشگاهی فوتبال نیز از اواخر مردادماه کلید خواهد خورد.

آشتی دوباره با بومی‌گرایی در زمین فوتبال

به گزارش قدس آنلاین، همچون سال های گذشته نمایندگانی از البرز در این رقابت ها حضور دارند و تلاش می کنند تیمی آماده و منسجم را برای حضور پرقدرت وکسب نتایج مناسب راهی مسابقات کنند.

در ادامه آخرین وضعیت تیم های استان در لیگ فوتسال وفوتبال را باهم مرور می کنیم.

 مقاومت شهرداری کرج

مقاومتی در پنجمین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتسال امسال از حمایت و مشارکت شهرداری کرج برخوردارند و شاید مشکلات ونارسایی های مالی کمتری به نسبت فصول قبل داشته باشند.

آنها تیم را با هدایت یک مربی بومی و بهره گیری از بازیکنان مستعد وجوان البرزی  وچند بازیکن باتجربه از دیگر نقاط کشور بسته اند و تا میانه های نیم فصل اول نتایج قابل قبولی کسب کرده اند.

مقاومتی ها پس از ثبت بهترین عملکرد خود در فصل گذشته یعنی صعود به پلی اف و حضور در جمع ۸ تیم دیگر به رتبه های پایین جدول راضی نیستند و تلاش آنها قرار گرفتن در جمع تیم های نیمه اول جدول و صعود دوباره به پلی اف است.

 گل ریحان

گل ریحانی ها پس از ریخت و پاش های فصل پیش وناکامی در هفته های پایانی برای صعود به لیگ برتر امسال رویکرد خود را کاملا تغییر داده اند و با نگاهی کاربردی به ظرفیت های بومی البرز به فصل جدید وارد خواهند شد.

آنها نیز امسال یک مربی کرجی را برای هدایت تیمشان انتخاب کرده اند و جمعی از بازیکنان با تجربه و جوان البرزی را نیز به خدمت گرفته اند تا شکل وشمایلی متفاوت پیدا کنند.

گل ریحان امسال دل به ظرفیت های بومی بسته و باید دید این نگاه و سیاست تا چه میزان در موفقیت تیم در فصل جدید موثر خواهد بود.

 شهدای رزکان

با صعود شهدای رزکان به لیگ ۲ حالا نگاه ها به تیم ریشه دار شهدای رزکان جدی تر از گذشته شده است.

رزکانی ها که در تمام این سالها با رویکردی بومی گرایانه تیم های خود را به لیگ کشور روانه کرده اند در تشکیل تیم دسته دویی خود نیز همین نگاه را دنبال کرده اند تا نشان بدهند انتخاب اول وآخرشان ظرفیت داخلی است.

رزکانی ها تمرینات منظم و مستمری را پس از جذب بازیکنان مورد نیاز داشته اند و امید بسیاری به موفقیت آنها در لیگ دو و درنهایت صعودشان به لیگ یک می رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.