البرز- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز از راه‌اندازی کلینیک کسب و کار در ۹ گروه اصلی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از صنایع کوچک است.

 کلینیک کسب و کار در راستای حمایت از صنایع کوچک راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین وبه  نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان البرز، محمدامین فرشی با  اشاره به اینکه در این کلینیک‌ها مواردی همچون عارضه‌یابی، تأمین مالی بازاریابی و کمک به مواد اولیه در قالب تیم‌های توانمندسازی بررسی می‌شود، افزود:با ارائه خدمات شاهد شاخصه‌های مختلف صنعتی از جمله خوشه بیوتکنولوژی هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شوینده‌ها نیز مرحله امکان سنجی انجام می‌شود، ادامه داد: نمایشگاه توانمندسازی صنایع کوچک با حمایت صنایع پوشاک و نساجی راه‌اندازی خواهد شد و در مدت زمانی که این نمایشگاه فعالیت دارد هیأت‌های تجاری عراق و افغانستان فرصت بازدید خواهند داشت ضمن اینکه اعزام هیأت تجاری استان البرز به کشورهای اروپایی در دستور کار قرار دارد.

فرشی با تأکید بر اینکه حمایت از استارتاپ‌ها با هدف ایجاد تجارب اقتصادی مدنظر قراردارد، گفت: البرز قطب علم و فناوری است و شناسایی نیازهای فناورانه و رشد تکنولوژی از جمله فعالیت های قابل اهمیت استارتاپ‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.