مازندران- با حضور ویدئوکنفرانسی ۷ استان کشور، باشگاه خبرنگاران هلال احمر کشور راه اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران هلال احمر راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز با حضور در مرکز EOC  مازندران رسماً از افتتاح این باشگاه خبر داد و گفت: این باشگاه در مرحله اول با خبرنگاران ۷ استان کشور راه اندازی و در ادامه ۷ استان دیگر به این مجموعه می پیوندند.

اسماعیل رمضانی با اشاره به اینکه بدنبال ایجاد سازمان منسجم رسانه ای هستیم، خاطرنشان کرد: در مدت ۳ ماه همه استان های کشور تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: رونمایی نهایی این طرح اواخر آبان ماه با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در یزد راه اندازی می شود.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه بدنبال سازمان حرفه ای و رسانه ای در درون سازمان هستیم، افزود: با توجه به پتانسیل های موجود اگر این اقئام در ریل خودش قرار گیرد و با تدبیر به پیش برویم می توانیم به قدرت رسانه ای تبدیل شویم.

رمضانی یکی از چالش های موجود را مدیریت رسانه ای بحران دانست و گفت: این باشگاه در حوادث و سوانح به کمک مدیریت بحران خواهد آمد.

وی در ادامه به راه اندازی سایت رسمی خبری اشاره کرد و یادآور شد: همه حلقه های مجازی این سایت فعال شده است.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه تاکنون ۷۰۰ خبرنگار عضو این باشگاه شدند، ابراز کرد: این سایت خبری، یک مرجع مطمئن برای خبرنگاری در بحران است.

رمضانی از برگزاری جشنواره های فصلی خبر داد و گفت: برگزیدگان جشنواره های فصلی شناسایی و تجلیل خواهند شد و در راستای رشد و توسعه شان گام برمی داریم تا حرفه ای تر شوند.

وی از راه اندازی مدرسه حرفه ای خبرنگاری خبر داد و افزود: آموزش های لازم در این مدرسه خبرنگاری ارائه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.