P از Chromebook جدید خود در هند با نام Chromebook x360 رونمایی کرده است.

آشنایی با لپ تاپ جدید "HP " مناسب کاربردهای محاسباتی+قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، HP از Chromebook جدید خود در هند با نام Chromebook x360 رونمایی کرده است، Vickram Bedi ، مدیر ارشد سیستم‌های شخصی HP Inc هند در بیانیه ای گفت: "ما خوشحالیم که HP Chromebook x360 را در هند معرفی می کنیم تا به مصرف کنندگان کمک کنیم تا روش های جدید ایجاد و فناوری را با ویژگی‌های جدید سیستم عاملی کروم گوگل و برنامه‌های اندرویدی استفاده کنند.

مشخصات فنی:

HP Chromebook x360 یک لپ تاپ قابل تبدیل 14 اینچی بوده که دارای رزولوشن FHD است، این نمایشگر با حاشیه‌های بسیار نازک احاطه شده است و عملکرد صفحه لمسی را نیز ارائه می‌دهد.

این لپ تاپ را می‌توان در چهار حالت به عنوان مثال لپ تاپ، تبلت، stand و  tent استفاده کرد، Chromebook x360 با طراحی شایسته فلزی با شاسی فلزی سه بعدی و آلومینیوم آنودایز شده در رنگ سفید مات اسپرت عرضه می شود و دارای یک صفحه کلید فلزی سه بعدی به رنگ آبی سرد با صفحه کلیدهای متناسب است، ضمن اینکه این لپ تاپ از بلندگوهای دوگانه Bang و Olufsen نیز بهره می‌برد.

در بخش سخت افزاری ، HP Chromebook x360 به پردازنده Genel Intel Core 8th Gen مجهز شده است و حداکثر 8 گیگابایت رم DDR4 را در خود جای داده و 64 گیگابایت حافظه SSD را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

این لپ تاپ توسط یک باتری 60Wh پشتیبانی می شود، Chromebook x360 از سیستم عامل Chrome Google پشتیبانی می‌کند و با برنامه‌های Android سازگار است، HP می‌گوید که Chromebook x360 برای کاربران رایانه شخصی که برای کارهای محاسباتی از جمله ایجاد محتوا و مصرف محتوا، استفاده از چندین برنامه و موارد دیگری که به Google وابسته هستند، بهینه شده است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

HP Chromebook x360 دارای قیمت اولیه 44.990 روپیه است و می‌توان آن را در 250 فروشگاه جهانی HP در 28 شهر ، فروشگاه آنلاین HP و فروشگاه‌های پیشرو تجارت الکترونیکی Flipkart و Amazon خریداری کرد و مشتریان 100 گیگابایت حافظه Google Drive و فضای ذخیره نامحدود Google Photos را با خرید این لپ تاپ دریافت می‌کنند.

کاربران جیو واجد شرایط دریافت اطلاعات 2 گیگابایتی و 4 گیگابایتی هر روز به مدت 1 سال با دستگاه های JioFi در 999 روپیه ، همراه با اشتراک اولیه در برنامه‌های Android Jio خواهند داشت و سرانجام برای دانشجویان، کاربران HP Chromebook می‌توانند به بسته آموزشی Meritnation رابا ارزش 35000 روپیه دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.