سامسونگ دو ترکیب جدید تلویزیون های هوشمند را در هند معرفی کرده است.

سامسونگ از تلویزیون‌های انحصاری Frame و Smart ۷-in-۱ آنلاین رونمایی کرد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سامسونگ دو ترکیب جدید تلویزیون های هوشمند را در هند معرفی کرده است و آن ها را بصورت انحصاری و آنلاین به فروش می رساند، Frame یک تلویزیون سبک زندگی است که از یک نمایشگر ۵۵ اینچی بهره می‌برد که در هنگام استفاده از آن لذت کافی را می‌برید، Smart ۷-in-۱ بیشتر برای کاربرانی است که محتوای آنلاین را ترجیح می‌دهند و این مدل در اندازه‌های ۳۲ و ۴۰ اینچی عرضه می‌شود.

سامسونگ Frame؛ ویژگی‌ها و قیمت

Frame به یک صفحه نمایش LED ۵۵ اینچی ۴K LED مجهز شده است که همراه با فناوری Quantum Dot سامسونگ و HDR + ۱۰ برای تجربه واقع بینانه است، کاربران نیز می‌توانند از Art Mode برای تبدیل عملکرد تلویزیون به یک قاب عکس استفاده کنند.

فن آوری QLED اجازه می دهد تا رنگ های پر جنب و جوش و جزئیات غنی را تولید کند، Art Store از آثار هنری قابل بارگیری است که می‌توانید در Art Mode مشاهده کنید، سنسور حرکت موجود در تلویزیون حضور کاربر را تشخیص داده، به طور خودکار نمایش آثار هنری را شروع می‌کند و تلویزیون همچنین می‌تواند نور محیط را تشخیص دهد و میزان روشنایی را بر این اساس تنظیم کند.

تلویوزیون Frame را می توان با استفاده از Bixby و Google Assistant کنترل کرد، این دستگاه می‌تواند به صورت بی سیم با دستگاه‌های هوشمند که از طریق برنامه SmartThings و کنترل از راه دور قابل کنترل هستند ، ارتباط برقرار کند. برای پخش محتوا از دستگاه های iOS به دستگاه ، اتصال AirPlay ۲ را ارائه داده، می‌توانید استفاده کنید و این تلویزیون دارای بلندگو ۴۰W ، چهار پورت HDMI و سه اسلات USB است.

تلویوزیون Frame منحصراً برای خرید از طریق فروشگاه اینترنتی Flipkart و فروشگاه سامسونگ در دسترس است و دارای برچسب قیمت ۱،۱۹،۹۹۹ روپیه است و بدون هزینه ۴،۹۹۹ EMI Rs قابل استفاده است، این تلویزیون از ۱۲ آگوست در دسترس کاربران است.

تلویزیون Samsung Smart ۷-in-۱ ؛ویژگی‌ها و قیمت

همانطور که از نامش پیداست، تلویزیون هوشمند ۷ توسط سامسونگ، هفت ویژگی اصلی را ارائه می دهد، ابتدا می توان از آن به عنوان رایانه شخصی برای ایجاد اسناد و ارائه ها با استفاده از Microsoft Office ۳۶۵ استفاده کرد و در cloud ذخیره کرد. با دسترسی کاربران به کتابخانه می تواند به یک سیستم موسیقی مجازی تبدیل شود، از طریق ویژگی Home Cloud ، کاربران می توانند عکس ها و فیلم های مورد علاقه خود را از تلفن هوشمند به درایو USB متصل و به تلویزیون بی سیم انتقال دهند.

ویژگی Live Cast  در مورد پخش یکپارچه لحظات زنده از هر مکان به تلویزیون از طریق اینترنت و از طریق تلفن هوشمند ممکن می‌کند، عملکرد آینه سازی صفحه به کاربران امکان می دهد تا محتوای گوشی های خود را به نمایشگر بزرگ تلویزیون متصل کنند، برنامه های پریمیوم تلویزیون در راهنمای محتوا بسیار مفید هستند، این ویژگی نه تنها می تواند نمایش‌های مردمی را نشان دهد ، بلکه می‌تواند محتوا را نیز ارائه دهد و هفتمین ویژگی تلویزیون هوشمند ۷ در این است که با برنامه‌های درخواستی ویدئویی Netflix ، Prime Video و Zee۵ بارگذاری می‌شود که بیش از ۱۰۰،۰۰۰+ ساعت محتوا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تلویزیون ۳۲ اینچی سامسونگ هوشمند ۷ در حال حاضر برای خرید با قیمت ۱۷،۹۹۹ روپیه از طریق Flipkart و فروشگاه آنلاین سامسونگ در دسترس است و می توان آن را از طریق گزینه EMI آسان و بدون هزینه Rs خریداری کرد و نسخه تلویزیون ۴۰ اینچی Smart ۷ in-۱ در هفته‌های آینده از طریق فروشگاه آنلاین آمازون هند و سامسونگ در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.