تهران-معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به ایجاد اشتغال۷۸۰۰نفر در۱۱ پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها عموماً مربوط به امنیت غذایی، تغییر الگوی کشت، صادرات و ارزآوری است.

اشتغال ۷۸۰۰ نفر در ۱۱ پروژه اقتصاد مقاومتی

به گزارش قدس آنلاین ،معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به ایجاد اشتغال۷۸۰۰نفر در۱۱ پروژه اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها عموماً مربوط به امنیت غذایی، تغییر الگوی کشت، صادرات و ارزآوری است.

مصطفی جلیلی اظهار کرد:این پروژه‌ها در راستای امنیت غذایی با اتکا به تولیدات و محصولات داخلی، اصلاح الگوی کشت و افزایش بهره‌وری در تولید، صادرات و ارزآوری به کشور، با توجه به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در سالی که توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان رونق تولید نام‌گذاری شده، پیشنهاد و به تصویب رسیده است.

وی گفت: پروژه‌های عمومی در نظر گرفته‌شده برای سطح کشور در جهت افزایش ضریب خوداتکایی محصولات اساسی، افزایش راندمان در تولید، شامل تولید گندم، جو، دانه‌های روغنی، تولیدات محصولات دام و طیور(گوشت قرمز، شیر و گوشت سفید و تخم‌مرغ)، تجهیز اراضی به سیستم‌های نوین آبیاری و انتقال کشت از فضای باز به فضای بسته (گلخانه) و.... است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.