قزوین_ فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: رسانه ها مطالبه گر حل مشکلات بیمارستان رحیمیان باشند.

رسانه ها مطالبه گر حل مشکلات بیمارستان رحیمیان باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین همایش بسیج رسانه شهرستان البرز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و فعالان رسانه در تالار خاطره این شهرستان برگزار شد.

 سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی در این همایش اظهار داشت: شهر الوند یک شهر پرتلاطم بوده و امیدواریم این شهر با حضور رسانه به آرامش برسد و منشا خیرات و برکات باشد.

وی افزود: مردم شهر الوند مردم تلاشگری هستند و پشتیبانی مردم شهر از سوی مسئولان خدمت به مردم محسوب می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: در چند روز اخیر رهبری به کمک به سیل زده ها تاکید مجدد کردند و در راستای توجه به منویات رهبری، نیاز است تا تسریع بازسازی منازل سیل زدگان با کمک و همیاری مردم صورت بگیرد و رسانه ها نیز می توانند در این زمینه مطالبه گر باشند.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه منطقه سیل زده لرستان بیشترین خسارت را به خود اختصاص می دهد، می طلبد رسانه ها در این بخش مطالبه گری بیشترین داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: یکی از مطالبات به حق و به جای مردم الوند، توجه به حوزه سلامت است چراکه این شهر فاقد بیمارستان بوده و رسانه ها به این موضوع توجه داشته و مطالبه گری جدی را از مسولان داشته باشند.

طاهرخانی عنوان کرد: توجه به حوزه سلامت مردم الوند به عنوان یک مطالبه جدی در دستور کار رسانه های استان قرار بگیرد و با این مطالبه گری شاهد اتفاقات ارزشمند و خوب در حوزه سلامت و راه اندازی بیمارستان باشیم.

وی تصریح کرد: مطالبه گری در حوزه سلامت به خوبی صورت بگیرد و  شهر الوند با وجود مشکلات مختلف نیازمند توجه جدی است و امیدواریم مشکل بیمارستان شهرستان البرز در اسرع وقت حل شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز به مطالبه گری رسانه ها در راستای منافع جامعه تاکید کرد و یادآور شد: رسانه‌ها در حوزه تلاش کنند و مشکل بیمارستان رحیمیان را به گوش مسئولان کشوری از جمله رئیس‌ جمهور و وزیر بهداشت برسانند.

طاهرخانی گفت: در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی شاهد مجاهدت‌ها و رشادت‌های خبرنگاران بودیم و استان قزوین نیز با تقدیم ۱۰ شهید در حوزه رسانه حضور پررنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: این مسئول به مشکلات شهر الوند در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد: یکی از مطالبات به‌حق و جدی مردم شهرستان البرز و الوند از مسئولان در حوزه سلامت و رفع مشکلات بیمارستان این شهر است.
 
 وی تصریح کرد: یکی از نیازهای جدی مردم در شهر راه‌اندازی دوباره بیمارستان رحیمیان است چراکه این شهر با توجه به موقعیت وجود شهرک‌های صنعتی همواره یک شهر پرتلاطم بوده که امیدواریم به‌زودی این تلاطم‌ها به آرامش برسد.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز ادامه داد: مطالبه جدی رسانه برای حل مشکل بیمارستان رحیمیان می تواند در حل مشکلات آن موثر باشد و اگر مشکل بیمارستان رحیمیان مطالبه جدی رسانه‌ها باشد، شاهد خواهیم بود که این موضوع به گوش رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برسد و با دستور و پیگیری آن‌ها مشکل بیمارستان حل شود.
 

طاهرخانی افزود: در موضوع مشکلات بیمارستان رحیمیان به دنبال مقصر نیستیم اما با توجه به نیاز اساسی این شهر به خدمات بیمارستانی امیدواریم مشکل بیمارستان شهر الوند در اسرع وقت حل شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.