قزوین_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: در عصر حاضر که دشمن علیه منافع و دست آوردهای ملی متحد شده است باید پاسداشت شعائر، سنت‌ها و ارزش‌ها در کنار حفظ اتحاد و انسجام ملی مورد توجه خبرنگاران قرار بگیرد.

پاسداشت سنت‌ها و ارزش‌ها مورد توجه خبرنگاران قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نخستین همایش بسیج رسانه شهرستان البرز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و فعالان رسانه در یکی از تالاهار پذیرایی این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی مهر در این همایش با اشاره به جایگاه خبرنگار و رسانه در جامعه اظهار داشت: امروز یک خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی باید مکتب محور باشد چرا که مهمترین موضوع در عصر امروز، حفظ اسلام و ارزش های دینی است.

وی افزود: خبرنگاران باید تلاش کنند در عرصه‌های مختلف فعالیتی در راستای انقلاب اسلامی و اعتلای هر چه بیشتر آن داشته باشند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با اشاره به شاخص های خبرنگار تراز انقلابی گفت: داشتن روحیه ولایت مداری، همراهی با ولی زمان و معنویت افزایی است و باید با کمک شما خبرنگاران بتوانیم معنویت خواهی را به نسل جوان منتقل کنیم.

شجاعی مهر یادآور شد: آرمان‌خواهی  از دیگر شاخصه‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که انقلاب اسلامی براساس آرمان‌هایی شکل گرفته که نباید آن را فراموش کرد. و معنویت افزایی را از جمله شاخصه های یک خبرنگار می توان عنوان کرد.

وی افزود: در عصر حاضر که دشمن علیه منافع و دست آوردهای ملی متحد شده است باید پاسداشت شعائر، سنت‌ها و ارزش‌ها در کنار حفظ اتحاد و انسجام ملی مورد توجه خبرنگاران قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز تصریح کرد: خبرنگاران باید در حوزه دشمن‌شناسی تلاش کنند و گاها مشاهده می شود که افراد خط و مرز خود را گم می‌کنند و همین امر موجب گل زدن به دروازه خودی می‌شود. 

شجاعی مهر  به تبادل فرهنگی تاکید و تصریح کرد: این مهم در جامعه امروز تحقق یابد چراکه امروز با تهاجم فرهنگی شدید دشمن روبرو هستیم و دشمن در تلاش است تمام اقشار جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان را از فرهنگ برجسته و متعالی خود دور کند. 

وی ادامه داد: الگوسازی، شایسته‌سالاری، نخبه پروری، جامع‌نگری، آگاهی بخشی و صداقت، انعطاف‌پذیری، پویایی و نشاط، امانت‌داری، بهره‌وری و قانون مداری از دیگر ویژگی‌های یک خبرنگار انقلابی است که باید به آن توجه کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز یادآور شد: بصیرت و دانش‌افزایی را از دیگر شاخصه‌های خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.