علی محمدزاده: معاون سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از فعالیت نخستین کیوسک نرخ‌دهی تاکسیرانی مشهد در اطراف حرم مطهر خبر داد.

راه‌اندازی سه کیوسک نرخ‌دهی تاکسی در اطراف حرم

خلیلالله کاظمی گفت: یکی از گلایهها و دغدغههای زائران و مجاوران در مشهد از چندگانگی قیمتها در بخش تاکسیها بوده و هست که متأسفانه تعداد معدودی از رانندگان بدون رعایت تعرفهها موجب این انتقادها هستند. وی افزود: هرچند میزان تخلفات به نسبت تعداد تاکسی و حجم مسافری که روزانه در مشهد جابهجا میشود ناچیز است، اما به سبب جایگاه این شهر و حضور زائران از نقاط مختلف کشور بازتاب همین موارد اندک هم زیبنده این شهر نیست.

 پرهیز از مجادله رانندگان با مسافران

معاون سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: به منظور ساماندهی و نظارت بیشتر، مقرر شد در برخی از نقاط پرتردد و به طور خاص هسته مرکزی شهر کیوسک‌های ویژه‌ای ایجاد شود که مانند فرودگاه نرخ مصوب مسیرهای مختلف را به مسافران اعلام نماید تا از مجادله رانندگان با مسافران بر سر قیمت کرایه پرهیز شود.

کاظمی اظهار داشت: نخستین کیوسک در ابتدای خیابان شیرازی ایجاد شده و برنامه‌ریزی برای ایجاد سه ایستگاه دیگر در حال انجام است؛ با این حال در صورت بررسی نتایج نهایی و ارزیابی مثبت آن، این کیوسک‌ها در سایر نقاط شهر هم ایجاد خواهند شد.

 شهروندان و زائران تخلف‌ها  را گزارش کنند

وی در پایان از شهروندان و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) خواست در صورت مشاهده تخلفات حوزه تاکسیرانی موارد را به شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری یا شماره تلفن ۳۳۴۴۸۱۵۰ واحد بازرسی و نظارت تاکسیرانی مشهد گزارش دهند.

منبع: قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.